Avatar Wiki
Advertisement

Hotah egy jogász volt, aki Unalaq támadóinak perében a bíró szerepét töltötte be. Korra később kiderítette, hogy az idős bíró évek óta Unalaqnak dolgozik, és a per egy előre megrendezett színjáték volt, amely a törzsfőnök óhajait szolgálta.

Judge Hotah

Hotah egy korrupt bíró volt, akit évekkel előtte vásárolt meg Unalaq, hogy a saját céljaira használja őt.

Unalaq, miután őrizetbe vétette Tonraqot és társait az ellene elkövetett emberrablási kísérlet miatt, közölte Korrával, hogy a vádlottaknak tisztességes eljárásban lesz részük, erre pedig Hotah bíró személye a garancia. A tárgyaláson a bíró először Unalaq vallomását hallgatta meg, majd pedig Korra következett. Az Avatar azonban nem kapott lehetőséget arra, hogy részletesebben megvilágítsa a körülményeket, mivel a bíró nyers és kurta kérdéseket tett föl neki. Ezután Hotah visszavonult, hogy meghozza az ítéletet.

Amikor Hotah ítéletet hirdetett, Sennát ártatlannak találta, de a többi vádlottat halálra ítélte. Korra és anyja érthetően nagyon megrémült. Korra azután dühödten megfenyegette a bírót, hogy apja életéért cserébe az övét fogja elvenni, amire Unalaq kérni kezdte Hotah-t, hogy fontolja meg a döntését. Hotah erre enyhített az ítéleteken: a vádlottak életfogytig tartó börtönbüntetést kaptak.

Korra threatens Judge Hotah

Korra azzal fenyegette meg a bírót, hogy felfalatja őt Nagával, ha nem beszél tovább.

Korra természetesen ettől sem lett sokkal nyugodtabb, és a bíró nyomába eredt, aki éppen a tárgyalásról hajtott haza autóval. Megállította őt, és rávette, hogy beszéljen. Ekkor tudta meg, hogy Hotah évek óta Unalaq zsebében volt már, és a mostani ítélethozatala is a törzsfő kívánsága szerint történt, mert Unalaq azt akarta, hogy a kezdeti halálos ítélet enyhítésével és Senna felmentésével Korra az ő oldalára álljon. A bíró ezenkívül elszólta magát, amikor kicsúszott a száján, hogy Korra születése előtt Unalaq mesterkedései miatt száműzték Tonraqot Északról. Korra életveszélyesen megfenyegette a bírót, hogy ezt a dolgot is fejtse ki neki részletesen. Így derített fényt nagybátyja machinációira, amelyek még az ő születése előtt kezdődtek el. Korra a bíró kivallatása után egyenesen apjához sietett, hogy kiszabadítsa őt, utána pedig Unalaqot akarta kérdőre vonni.

Megjelenések[]

Korra legendája[]

Második könyv: Szellemek[]

  • 0204 "Polgárháború, 2. rész"
Advertisement