Avatar Wiki
Advertisement
Calm Hei Bai

Hei Bai eredeti, nyugodt formájában a szellemvilágban.

Hei Bai, más néven a Fekete-Fehér Szellem, egy erdei védőszellem, aki a Senlin környékén elterülő erdőségeket védi már évezredek óta.

Amikor a százéves háború végefelé a Tűzhadsereg felégette az egyik erdőt, amely a szellem védelme alatt állt, Hei Bai nagyon dühös lett, és a környékbeli falun, Senlinen töltötte ki bosszúját: lerombolt néhány épületet és egyre többet ragadott el a falusiak közül. Ebben a helyzetben érkezett meg az Avatar Csapat. Látták, hogy mit művelt a Tűzhadsereg, ezért Aang elhatározta, hogy segít a falunak.

Raging Hei Bai

Hei Bai dühében egy félelmetes alakot öltött, így őrjöngött a felgyújtott erdő miatt. Eleinte Aang sem boldogult vele.

Aang megpróbált kapcsolatba lépni Hei Bai-jal, de az dühösen reagált és tört-zúzott. Sokka segíteni akart barátjának, de ennek az lett a vége, hogy Hei Bai elhurcolta őt a szellemvilágba. Aang ekkor még nem volt teljesen tisztában Hei Bai kilétével, és arról sem volt fogalma, hogy mitévő legyen, hiszen az eltűnése idején, mielőtt hibernálta volna magát, még nem avatta be senki a szellemek tudományába. Végül Aang mégis megoldotta a problémát, sikerült lecsillapítania a szellemet, aki ezután felvette eredeti, békés formáját, az eltűnt falusiak és Sokka pedig visszatértek a szellemvilágból.

Aang connecting with Hei Bai

Aang végül sikeresen kapcsolatba lépett a szellemmel, ennek köszönhetően tisztázta, ki is igazából, utána pedig megnyugtatta azzal az ígérettel, hogy a magokból új erdő sarjad idővel.

Advertisement