Avatar Wiki
Advertisement
Chiefs Desna and Eska

Az ikreknek már a külleme sem mindennapi.

Eska és Desna Unalaq törzsfő iker gyermekei. Eska lány, Desna fiú. Nem nevezhetők színes egyéniségnek, de ügyes vízidomárok mind a ketten. Unokatestvérük, Korra sosem tudott igazán feloldódni a társaságukban.

Az ikrek hűen követték apjuk minden parancsát, emiatt egy darabig ellenségei voltak Korrának. Ez így ment egészen az északi szellemi átjáró megnyitásának kísérletéig, melynek során Desna megsérült, amikor hiába próbált vízidomítással segíteni apjának. Unalaq leintette Eskát, hogy ne törődjön sérült fivérével, hanem segítsen neki tovább. A lány elengedte a füle mellett az atyai parancsot, és gyógyítóhoz vitte Desnát.

Eska mintegy ráerőszakolta magát a naiv és papucs Bolinra, aki sokáig nem tudott szabadulni a lány szorításából, végül Unalaq legyőzésekor ért véget se veled, se nélküled kapcsolatuk.

Apjuk halála után az ikerpár átvette az Északi Víz Törzs vezetését, ők az első törzsfők, akiknek immár nincs beleszólásuk a Déli Víz Törzs ügyeibe, mivel utóbbiak Unalaq halála után kikiáltották az Északtól való teljes függetlenséget, ezzel ért véget a polgárháború.

Desna and Eska bored

Eska és Desna meglehetősen hamar megunta a törzsfői posztot.

Advertisement