Avatar Wiki
Advertisement
Chin the Great

Chin még rosszabb zsarnoknak bizonyult, mint a Föld Királya, kinek uralma ellen tört.

Hódító Chin, vagy ahogy a róla elnevezett város lakói titulálják, Nagy Chin, egy militarista hadúr volt a Föld Királyságában. Élesen bírálta a 46. Föld Királyát, akinek uralma és politikája sokak elégedetlenségét váltotta ki. Chin arra törekedett, hogy letaszítsa a trónról a népszerűtlen királyt és átvegye a Föld Királyságának vezetését, ezért agresszív hódításokba kezdett és nemsokára szinte az egész ország neki hódolt.

Bár megfosztotta trónjától a gyűlölt királyt, ő sem bizonyult különbnek. Elnyomó politikát folytatott, hódításaival pedig végzetesen felborította az egyensúlyt, ezért Kyoshi, az akkori Avatar eltökélte, hogy megállítja a hadvezért. Ekkoriban már csak Ba Sing Se és Kyoshi faluja tartotta magát Chin seregével szemben. Chin követelte Kyoshitól, hogy adja át a faluját, amely egy félszigeten feküdt. Kyoshi természetesen nemet mondott a hadúrnak, aki válaszul katonai csapást készült mérni a falura, Kyoshi azonban a támadás megkezdése előtt elszakította a félszigetet a szárazföldtől, amit Chin nem akart elfogadni. Őrjöngeni kezdett, de lába alatt megindult a föld, és Chin a tengerbe zuhant, így lelte halálát.

Halála után létrejött a róla elnevezett város, melynek lakói kultuszt építettek Chin személye köré, és heves gyűlöletet éreztek az Avatar iránt, aki nézetük szerint megölte szeretett vezérüket. Aang volt az, aki barátaival a város lakói elé tárta az igazságot. Ez, valamint a tény, hogy Aangék megmentették a várost Mongke különítménye pusztításától, arra késztette a város lakóit, hogy megbocsássanak az Avatárnak.

Megjelenések[]

Az Avatar: Aang legendája

Második könyv: Föld

  • 0205 "Avatar-nap" (flashback, szöveg nélkül)

Harmadik könyv: Tűz

  • 0319 "Sozin üstököse 2: Az idős mesterek" (flashback, szöveg nélkül)
Advertisement