Avatar Wiki
Advertisement

Kuvira rossz irányba befolyásolta Baatart, miután elhagyták Zaofut.

Baatar Jr. egy Zaofuból származó nem-idomár férfi, Suyin Beifong legidősebb gyermeke. Apjához, Baatarhoz hasonlóan ő is a mérnöki pályát választotta és segített apjának a fejlesztési munkálatokban. Baatar Jr. boldogan élt Zaofuban a családja körében egészen a Föld Királynője meggyilkolásáig. Ekkor Kuvira, Suyin beosztottja és fogadott lánya úgy döntött, hogy ha már Suyin nem akarja elfoglalni a Királyság trónját, akkor majd ő megteszi. Kuvira viszonyt kezdett Baatar Jr.-ral, aki belegabalyodott az erős akaratú fiatalasszonyba, és vele tartott Ba Sing Sébe is. Három év alatt Kuvira rendett teremtett a káoszba süllyedt Föld Királyságában és esze ágában sem volt kiengedni a vezetést a kezéből. Baatar Jr., aki ekkoriban már Baatarnak neveztette magát, egyre jobban a hatalom vonzásába került, és egyre erősebb lett szerelme Kuvira iránt, ami miatt még családi kötelékeit is elvágta. Az volt a tervük, hogy a Föld Birodalma egyesítése után összeházasodnak. Baatar hitt a szeretett nőnek, de rosszul tette, mert Kuvira a hatalmat még a szerelemnél is fontosabbnak tartotta.

Kuvira árulása nyomán Baatar szakított rideg és ellenséges oldalával, és visszatért szerető családja körébe.

Advertisement