Avatar Wiki
Advertisement
Impersonating Kyoshi Warriors

Azuláék a legyőzött Suki és társnői ruhájában jutottak be Ba Sing Sébe, hogy végrehajtsák ravasz tervüket.

A puccsszázéves háború végén történt, célja az volt, hogy a Föld Királysága véglegesen letegye a fegyvert a Tűz Népe előtt. Kitervelője Azula volt, aki barátnőivel, Mai-jel és Ty Lee-vel együtt Kyoshi-harcosnőnek álcázva magát bejutott a fővárosba, és a király bizalmába férkőzött. Azula átvette a titkosrendőrség, a Dai Li vezetését, mivel az eredeti vezető, Long Feng éppen börtönben ült a király akaratából. Azula a Dai Li mindent átszövő jelenléte és hatalma révén uralni tudta az egész várost, és félre tudta állítani ellenfeleit. Őrizetbe vétette az uralkodóhoz hűséges Ötök Tanácsát, vagyis a hadsereg öt legmagasabb rangú tábornokát, így már minden készen állt a város és az ország megszerzéséhez. A királyt is el akarta fogatni, de ő sikeresen elmenekült az Avatar Csapat segítségével. Azula a puccs után nem adta vissza a kiszabadult Long Fengnek a vezető szerepet, hanem megtartotta magának. Ba Sing Se városa annyi fáradságos és sikertelen próbálkozás után végre a Tűzhadsereg kezére jutott.

Azula öröme azonban nem tartott sokáig. Katonai szövetség formálódott a Tűz Népe ellen a világ többi nemzete részvételével. Tagjai eltökélték, hogy ha kell, mindhalálig folytatják a harcot az agresszorok ellen. Ba Sing Se városát végül a Fehér Lótusz nevű titkos társaság tagjai szabadították fel a szövetséges haderővel együttműködve.

Advertisement