Avatar Wiki
Advertisement
Chief Arnook

Arnook a Vének Tanácsával, elsősorban a kiváló vízidomár Pakkuval egyetértésben vezette népét.

Arnook az Északi Víz Törzs törzsfőnöke volt a százéves háború utolsó harmadában. Bölcs politizálással, felelősségteljesen vezette népét a nehéz időkben. Ő maga nem volt idomár, de bölcsen elsősorban az idomárokra hagyta az ország katonai védelmét. Leánya Yue hercegnő volt, akiről születése óta tudta, hogy egyszer még áldozatot fog hozni népéért, és ez a pillanat Észak ostroma folyamán be is következett. Yue ugyanis születésekor csak a Hold szellemének segítségével menekült meg a haláltól, így tudni lehetett, hogy egyszer viszonzásképpen ő is életet kell, hogy adjon a Holdnak. Amikor Zhao tengernagy megtámadta az északiakat és megölte a szellemoázisban úszkáló Hold szellemét, a Víz Törzset a pusztulás veszélye fenyegette, de Yue az életét adta a szellemnek, saját maga változott Holddá. Arnook, bár felkészült erre, mégis szomorú volt, hogy lánya már nincs vele többé.

Megjelenések[]

Az Avatar: Aang legendája

Első könyv: Víz

  • 0118 "A vízidomár mester"
  • 0119 "Észak ostroma 1"
  • 0120 "Észak ostroma 2"
Arnook and his wife

Arnook törzsfő Yue születésekor jelet kapott a szellemektől, hogy lánya egyszer még a Hold szellemévé fog átváltozni, hogy ezáltal megmentse népét a pusztulástól.

Advertisement