Avatar Wiki
Advertisement

Aiwei Zaofu egyik köztiszteletben álló polgára volt, akiről még Suyin Beifong sem sejtette, hogy valójában egy veszélyes anarchista bűnöző.

AiweiFöld Királysága polgára volt, tehetséges föld-és fémidomár, aki az igazlátás képességét is birtokolta, vagyis képes volt megmondani bárkiről, hogy igazat mond-e vagy sem.

Aiwei volt Suyin BeifongZaofu matriarchája jobbkeze, akire Suyin az életét is rábízta volna. Később azonban kiderült, hogy Aiwei egész végig sötét titkot hordozott magában: tagja volt a Vörös Lótusznak, a veszélyes nemzetközi terrorista csoportnak. Az igazlátó segítségével jutott be az egyébként maximális biztonságot nyújtó városba Zaheer és kompániája, hogy megpróbálják elrabolni az Avatárt. Amikor ez nem járt sikerrel, mindenkire kiterjedő nyomozás vette kezdetét, amit Aiwei vezetett, az ő ténykedése nyomán találtak egy fiatal katonát, aki úgymond bűnösnek bizonyult. Mako azonban úgy vélte, hogy mivel Aiwei az egyetlen ember Zaofuban, akinek titkai lehetnek, talán ő lehet a ludas. Feltevése helyesnek bizonyult, Aiwei azonban elmenekült, mielőtt elfoghatták volna. Az Avatar Csapat Suyin kérésére a nyomába eredt, de egy meditáció közben Aiwei lelke örökre a szellemvilágban rekedt, mert Zaheer az Elveszett Lelkek Homályába taszította őt.

Advertisement