אווטאר Wiki
Advertisement

"שובו של האווטאר" הוא הפרק השני בספר ראשון: מים, אווטאר: כשף האוויר האחרון, והשני בסדרה כולה. הפרק יצא לראשונה ב-21 בפברואר 2005.

תקציר[]

אנג מגורש מהכפר לאחר שחשוד שחשף את מיקומו בכוונה. אך כשהכפר מותקף ע״י נסיך האש צוקו במטרה למצוא שם את האווטאר, וסוקה נכשל בלהגן עליו, אנג חוזר ונעמד מול הנסיך. אנג מגלה שהוא האווטאר, והנסיך צוקו לוקח אותו.
סוקה וקטרה עפים על אפה להציל את אנג. בספינתו של הנסיך צוקו, אנג מצליח לברוח אבל לבסוף צוקו מצליח להפילו למים. קטרה וסוקה כבר היו קרובים לספינה, אבל לפתע אנג פרץ מהמים בעמוד מים תוך שעיניו וקעקועיו זוהרים, עלה על הסיפון והביס את כל מי שעליו. סוקה וקטרה מגיעים עם אפה ולוקחים את אנג. יריה של צוקו שיורטה ע״י אנג מפילה על הספינה מפולת שלג שמעכבת את הנסיך מלהמשיך לרדוף אחריהם.

סיכום הפרק[]

כשקטרה ואנג חוזרים מהספינה אחרי שבטעות גרמו לזיקוק להשתגר ממנה, הם מתקבלים על ידי פרצופים כועסים רבים באוכלוסיית הכפר שחיכתה להם בפתח הכפר. למרות זאת, בהגעתם, חבורת ילדים רצה קדימה לחבק את אנג המופתע. סוקה מאשים את אנג באיתות מקום הכפר לאומת האש, ואחרי שאנג מסביר איך זה קרה, קאנה מאשימה את קטרה על כך שנכנסו לספינה מלכתחילה. אנג מגן על קטרה ולוקח עליו את האשמה, מה שגורם לסוקה להכריז עליו כבוגד. הוא קורא לילדים להתרחק מאנג ומכריז על גירושו מהכפר. אבל למרות התעקשותו של סוקה שהוא פועל למען הגנת הכפר, קטרה מתנגדת ומנסה לשכנע אותם שאנג הוא לא אויב. היא מזכירה להם שאנג הביא לכפר שמחה, אבל סוקה וקאנה לא משתכנעים. כועסת, קטרה מכריזה שהיא עוזבת יחד עם אנג, שלוקח אותה ללמוד כשפות מים בקוטב הצפוני. אבל אחרי שסוקה שואל את קטרה האם היא באמת תבחר באנג על פני משפחה, ואנג אומר שהוא לא רוצה לעמוד בין קטרה ומשפחתה, קטרה נעתרת וחוזרת בה מהחלטתה לעזוב. אנג מודה לקטרה, וילדה מהכפר רצה ומבקשת מאנג שיישאר, כי היא תתגעגע עליו. אנג עונה שהוא גם יתגעגע אליה, ועיניו פוגשות בקטרה העגומה. אנג ואפה עוזבים בדכדוך את הכפר, ושמים פעמיהם אל מקדש האוויר הדרומי, שבו התגורר אנג בעבר. קטרה, מתוסכלת מהמצב, מתפרצת בכעס על סבתה, ומשאירה אותה עצובה.

קרדיטים[]

כתיבה[]

בימוי[]

  • דייב פילוני

דיבוב מקורי[]

  • זאק טיילר אייזן - אנג
  • מאי וויטמן - קטרה
  • ג'אק דסנה - סוקה
  • דנטה באסקו - הנסיך צוקו
  • די ברדלי בייקר - אפה
  • מאקו איוומאטסו - דוד אירו
  • מלנדי בריט - קאנה
  • קולות נוספים - די ברדלי בייקר, מדלין לובג'וי, לוק זאמפס.

דיבוב עברי[]

הערות הפקה[]

תמליל[]

תמליל:שובו של האווטאר

תוספות אווטאר[]

תוספות אווטאר לספר 1: מים

Advertisement