אווטאר Wiki
Advertisement

שבטי המים הם מוקדי ההתיישבות העיקריים של אנשי אומת המים. שבטי המים כוללים את השבט בקוטב הצפוני ואת השבט בקוטב הדרומי. שבט נוסף של אומת המים הוא שבט הביצה; אך בגלל הניתוק שלו והתרבות השונה מתרבות שבטי המים בקטבים, הוא לכאורה אינו נחשב חלק מהאומה, למרות שהוא כולל כשפי מים מקוריים (שלא באו מהקטבים).

כתוצאה מהמרחק בין שני השבטים, בין שני השבטים לא היה קשר מאוד חזק בגלל המרחק; אם כי לעיתים הם היו עושים פסטיבלים כאשר שבט אחד היה מתארח אצל שבט אחר[1]. במהלך מלחמת מאה השנים, הקשר בין השבטים התנתק לגמרי למשך עשרות שנים[2].

בתחילת שנת 100, בשנה האחרונה של המלחמה, יצאה משלחת מהשבט הצפוני בהנהגת פאקו לשבט הדרומי[3], שכלל באותו זמן מספר זעום של נשים וילדים בלבד. המשלחת פתחה תקופה חדשה שבה השבט הצפוני עזר לשקם ולבנות את השבט הדרומי, גם לאחר סיום המלחמה[4].

  1. הפרק האבוד
  2. מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & דייב פילוני (בימוי). (21 בפברואר 2005). "הילד בקרחון". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 1. (ספר ראשון: מים, פרק 1). ניקלודיאון.
  3. אהרון אהז, אליזבת וולץ' אהז, טים הדריק, ג'ון אובריאן (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (17 במרץ 2006). "מצב האווטאר". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 21. (ספר שני: אדמה, פרק 1). ניקלודיאון.
  4. קומיקס צפון דרום
Advertisement