אווטאר Wiki
Advertisement

רוהאן הוא הילד הרביעי והבן השני של טנזין ופמה. הוא נולד באי מקדש האוויר במהלך התקפת השיוויונאים על האי.[1]

היסטוריה[]

170 לספירה[]

לפני לידתו של רוהאן, קטרה חשה את בטנה ההרה של פמה ואמרה לה שהתינוק שלה "חזק" וחזתה שהילד יהיה כשף אוויר. פמה, לעומת זאת, קיוותה שהתינוק שלה יהיה לא-כשף, כמוה, כדי שיהיה קל יותר לטפל בו.[2]

רוהן נולד בשנת 170 לספירה בזמן שרפאבליק סיטי הותקפה על ידי השוויונאים. בזמן שצפתה בספינות האוויר של השיוויונאים מתקרבות לאי מקדש האוויר, פמה נכנסה ללידה ונעזרה מיד בשני תלמידי אוויר.

זמן קצר לידתו, הגיע טנזן לבקר את רוהאן. לאחר מכן באו אחיו הגדולים, וג'ינורה שאלה אם תוכל לקרוא לו שם, במקרה והוריה לא קראו לו כבר. אבל טנזן ופמה סיפרו להם שהם קראו לתינוק רוהאן. אולם, מיד לאחר מכן, רוהאן, פמה, ושאר המשפחה נאלצו לברוח מאחר והאי הותקף ע"י ספינות אוויר נוספות.[1]

רוהאן נולד

בני משפחתו של רוהאן מקיפים אותו, מיד אחרי שנולד.

זמן קצר לאחר שנמלטו מהאי, רוהאן ומשפחתו נתפסו ע"י השיוויונאים ונכלאו. טנזן, ג'ינורה, איקי ומילו נלקחו מאוחר יותר לעצרת השיוויונאים בזירת האולימפי-כשף, שם אמון יסיר מהם את הכשפות, בעוד רוהאן ופמה נותרו בכלא. לאחר שהוא ומשפחתו ניצלו, חזרו כולם לאי מקדש האוויר, ומאוחר יותר הצטרפו לקורה במסעה לקוטב הדרומי שם קטרה ניסתה לרפא את חסימת הכשפות שלה.[3]

141 לספירה[]

כשהיה בן חצי שנה, רוהאן נסע שוב לשבט המים הדרומי עם משפחתו, הפעם לפסטיבל רוחות הקרחונים, וישב עם סבתו, קטרה, במהלך החגיגה[4]. לאחר שאביו הודח ע"י קורה מתפקידו כמורה שלה, הוא החליט לצאת עם משפחתו למקדש האוויר הדרומי לחופשה, ורוהאן הגיע למקדש בתוך מנשא שנסחב על גבה של אמו[5]. מאוחר יותר שמרו עליו אמו ודודתו קאיה כשאחותו איקי חזרה למקדש[6]. כמה ימים לאחר מכן, הוא צפה עם שאר בני משפחתו באחיו מנחה תצוגה אווירית ע"י הלמורים המקומיים שאילף.[7]

בזמן שהותם במקדש האוויר המזרחי, רוהאן טופל ע"י אמו, איתה שהה בזמן שהשאר ניסו לעזור לקורה להיכנס לעולם הרוחות[8]. אחרי שרוחה של ג'ינורה אחותו נלכדה בעולם הרוחות, רוהאן נלקח חזרה הבייתה לאי מקדש האוויר עם שאר המשפחה[9]. במהלך הקרב של קורה נגד אונאלק הממוזג עם ואטו, הוא הוחזק ע"י אמו כשהסתכלה עם אחיו הגדולים על הקרב, ונבהל כשקראה אמו לפתע לרוחה של ג'ינורה להזהר[10].

לאחר המיזוג ההרמוני[]

רוהאן וקאיה

רוהאן ודודתו קאיה

לאחר המיזוג ההרמוני וגילוי כשפי האוויר החדשים, רוהאן נעמד על רגליו בסיוע אמו בזמן שאביו, ג'ינורה וצוות אווטאר עזבו את אי מקדש האוויר על ספינת האוויר לכיוון בה סינג סה. קאיה דודתו התרגשה להשאר לטפל בו והרימה אותו בשמחה, אבל רוהאן פלט עליה. פמה הרגיעה את קאיה בחביבות שרוהאן מחבב אותה, בעודה מניחה את ידה על גבו בעדינות[11].

174 לספירה[]

קרובי משפחה[]

הופעות[]

האגדה של קורה[]

ספר ראשון: אוויר (气)[]

ספר שני: רוחות (神靈)[]

ספר שלישי: שינוי (易)[]

ספר רביעי: איזון (平衡)[]

קומיקסים[]

עובדות טריוויה[]

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי יון ריו (בימוי). (16 ביוני 2012). "גאות ושפל" האגדה של קורה, פרק 10. (ספר 1: אוויר, פרק 10). ניקולדיאון.
  2. מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי יון ריו (בימוי). (14 באפריל 2012). "ברוכה הבאה לרפאבליק סיטי" האגדה של קורה, פרק 1. (ספר 1: אוויר, פרק 1). ניקלודיאון.
  3. בריאן קונייצקו, מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי היון ריו (בימוי). (23 ביוני 2012). "סוף משחק", האגדה של קורה, פרק 12. (ספר 1: אוויר, פרק 12). ניקולדיאון.
  4. טים הדריק (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (13 בספטמבר 2013). "רוח המרד", האגדה של קורה, פרק 13. (ספר 2: רוחות, פרק 1). ניקולדיאון.
  5. ג'ושוע המילטון (כתיבה) & איאן גרהאם (בימוי). (13 בספטמבר 2013). "אורות הדרום", האגדה של קורה, פרק 14. (ספר 2: רוחות, פרק 2). ניקולדיאון.
  6. מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & איאן גרהאם (בימוי). (27 בספטמבר 2013). "מלחמות אזרחים, חלק ב'", האגדה של קורה, פרק 16. (ספר 2: רוחות, פרק 4). ניקולדיאון.
  7. טים הדריק (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (4 באוקטובר 2013). "משכיני השלום", האגדה של קורה, פרק 17. (ספר 2: רוחות, פרק 5). ניקולדיאון.
  8. ג'ושוע המילטון (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (1 בנובמבר 2013). "ההדרכה", האגדה של קורה, פרק 21. (ספר 2: רוחות, פרק 9). ניקולדיאון.
  9. ג'ושוע המילטון (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (15 בנובמבר 2013). "ליל אלף הכוכבים", האגדה של קורה, פרק 23. (ספר 2: רוחות, פרק 11). ניקולדיאון.
  10. מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & איאן גרהאם (בימוי). (22 בנובמבר 2013). "אור באפלה", האגדה של קורה, פרק 26. (ספר 2: רוחות, פרק 14). ניקולדיאון.
  11. ג'ושוע המילטון (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (27 ביוני 2014). "התחדשות", האגדה של קורה, פרק 28. (ספר 3: שינוי, פרק 2). ניקולדיאון.
Advertisement