אווטאר Wiki
Advertisement
"אני מבין, להיות בשקט, פה נעול, לא להוציא מילה, זה הדבר הכי נכון לעשות כשאתה אורב למישהו, שזה בדיוק מה שאנחנו עושים, בעצם זה מה שאני תמיד עושה, זאת אומרת, אני עבריין אחרי הכל.."
— "פינג דו בוהן" למאקו ב"העוקץ

"פינג דו בוהן" (באנגלית:Two Toed Ping) הוא כשף אש שחיי ברפאבליק סיטי וחבר בארגון/ כנופיה "שלישיית האיום המשולש".

היסטוריה[]

הורד

"ברוכים הבאים לרפאבליק סיטי"[]

"פינג דו בוהן" מוצג בסדרה בפרק הראשון שלה יחד עם "השילוש המסוכן". הוא, וייפר וכשף האדמה נוסעים במכונית המוכרת ברחוב העיר כדי לקבל כסף בדרכי הונאה ממר צ'אנג. חברי הכנופיה מפעילים עליו כוח וכך מתרחש גם המפגש הראשון שלהם עם האווטאר, שרואה את מה שהם עושים וזה לא מוצא חן בעיניה. מיד הקרב הופך להיות בין חברי הכנופיה לבין האווטאר. בהתחלה חברי ה"שילוש המסוכן" לא יודעים מי עומדת מולם ולכן יש להם את האומץ ללעוג לה אבל כשאר קורה מצליחה להוריד אותם בזה אחר זה, בורחים חברי הארגון על הרכב שלהם וגם בניסיון כושל כי קורה בכל זאת מצליחה לתפוס אותם.

"העוקץ"[]

בפרק "העוקץ" עולים מאקו ואסאמי על ספינה יחד עם חברי "שלישיית האיום המשולש" שכוללים את פינג, שידי שין, וייפר ועוד חברי כנופיה נוספים. הם עושים זאת על מנת לעלות על תיק במשטרה. מאקו נעזר בחברי הכנופיה בעיקר בגלל שזה היה המוצא האחרון שלו והוא היה צריך עוד כוח אדם ותגבורות.

על הסירה היו מאקו, אסאמי ופינג בצד אחד וכל השאר בצד השני של הספינה. פינג באותם רגעים עם מאקו שואל אותו איך זה לצאת עם האווטאר ולא הפסיק לדבר לרגע, לעומת הפרק הראשון שהופיע, בו לא דיבר כלל. מאקו מנסה להתחמק מהשאלה ואומר לו להישאר מרוכז אבל פינג לוחץ עליו, בסופו של דבר מאקו אומר שהוא נפרד מקורה, פינג לקח את זה מאוד באירוניה וצעק לשידי שין ולוייפר שמאקו נפרד מהאווטאר. פינג לאחר מכן גם סיפר להם למה הוא בעל הכינוי המפורסם שלו וזה בגלל שיש לו ברגליים 2 בהונות נוספים. אחר כך מאקו בחשדות שהוא שמע משהו, הלך על הספינה ובמקרה שמע את השיחה של שידי שין ושל וייפר על כך ששילמו להם כדי להשאיר את מאקו ואת אסאמי עסוקים על הספינה במשך כמה שעות. מאקו ניסה לברוח עם אסאמי אבל חברי "השילוש המסוכן" עלו עליהם והחלו מרדף בסירות מנוע. בסופו של דבר נפתרו מאקו ואסאמי מחברי הארגון אבל גילו שכל הסחורה של "תעשיות עתידיות" נגנבה.

יום לאחר מכן תפס מאקו את פינג ושאל אותו באיומים מי שלח אותם, פינג ענה לו שהוא לא יודע ושאף אחד מהם לא יודע מי שלח אותם, ושהוא רק שילם להם בלי לחשוף את עצמו.

אישיות[]

פינג הוא בחור אנרגטי במיוחד שאוהב לדבר בעיקר על עצמו. הוא יעשה הרבה כדי שיהיה לו נוח לדוגמה- יחלוץ את הנעליים בחופשיות. האופי שלו לא בהכרך מזכיר עבריין או חבר כנופיה וגם כשזה מגיע למצבים של איומים, הוא בדרך כלל לא זה שיוביל את הדיבור בשיחה.

הופעות[]

האגדה של קורה[]

ספר ראשון: אוויר (气)[]

  • 101. "ברוכים הבאים לרפאבליק סיטי"

ספר שני: רוחות (神靈)[]

  • 118. "העוקץ"
Advertisement