אווטאר Wiki
Advertisement

עמק השכחה הוא יער המחובר לעולם הרוחות. ידוע בכפר היראא כמקום ששבורי לב הולכים לשם כדי לשכוח את חייהם. הוא נחשב מסוכן מאוד ומעטים מנסים להיכנס אליו[1].

היסטוריה[]

כאשר אהובתו אורסה עזבה את היראא כדי להתחתן עם נסיך האש אוזאי[2], אייקם, בייאושו, עזב לעמק השכחה. בסופו של דבר, הוא נתקל באם הפנים, שהעניקה לו פנים חדשות, והוא חזר להיראא בשם נורן[3].

שנים מאוחר יותר, ואשיר, אחד מהקשתי היו-ין, נשלח על ידי אוזאי להתנקש בחייו של אייקם, ונסע לעמק השכחה לאחר שקיבל מידע ממקומיים, שם הוא הותקף ע"י בעלי חיים וצמחים שונים. לאחר שהבין שאייקם ככל הנראה לא שרד במקום ההוא, ואשיר עזב את היער לאחר חודשים רבים של חיפושים[1].

כשאורסה חזרה להיראא ופגשה את אייקם, הוא לקח אותה לעמק השכחה כדי לקבל פנים חדשות. כשפגשה את אם הפנים מספר חודשים לאחר מכן, בחרה אורסה בפנים פשוטות יותר, ובחרה לשכוח את חייה הישנים, וזהותה הפכה להיות נוריקו[3].

מאוחר יותר, ראפא ומיסו הגיעו לעמק השכחה כשהיו צעירים יותר בניסיון לאתר את אם הפנים, בתקווה שהרוח תעניק לראפא פנים חדשות. בתמורה, הגנו השניים על היער.

בשנת 102, צוות אווטאר הגיע לעמק השכחה בזמן החיפוש אחר אורסה והתיידדו עם ראפא ומיסו המבוגרים זמן קצר לאחר מכן. אווטאר אנג נכנס לעולם הרוחות וניסה לאתר את אם הפנים, מתוך כוונה לבקש ממנה להעניק לראפא פנים חדשות. לאחר שנכנס לעולם הרוחות, אנג רכב על רוח הזאב כדי להגיע לאם הפנים. כשהצליח להביא את הרוח לחבריו, צוקו נתן למיסו את ההזדמנות להשתמש בבקשה היחידה של הקבוצה כדי לבקש פנים חדשות לראפא. אך לפתע, אזולה קטעה את מיסו ובמקום זאת ביקשה מידע על אורסה, ולאחר מכן היא חזרה להיראא, כשצוקו וסוקה בעקבותיה דרך קיצור הדרך של מיסו.

כשאם הפנים ניסתה לעזוב, מיסו ואנג ניסו לעצור אותה, אבל הם רק הכעיסו את הרוח העתיקה, שזימנה חיות רוח זועמות לתקוף אותן. במהלך הקרב שלאחר מכן, המסכה של ראפא נפלה, וחשפה כי פניו נגנבו על ידי קו גנב הפנים. לאחר שאנג הכריזה על ההבנה הזו בקול רם, אם הפנים עצרה ואמרה לקבוצה שקו הוא בנה, וזיהתה את מגע ידו. כתוצאה מכך היא שיקמה את פניה של ראפא. כשהאחים המבוגרים התחבקו בשמחה, אנג שכנע את אם הפרצופים להתלוות אליהם להיראא כדי לשחזר את פניה ואת זיכרונותיה של אורסה.

רגע לפני שאם הפנים הגיעה לפאתי חיראא, אזולה ברחה לעמק השכחה, בלי יכולת להתמודד עם האהבה והאכפתיות שהפגינו לה אמה ואחיה[3]. למרות חיפוש בעמק במשך מספר שבועות, צוקו לא הצליח למצוא אותה[4].

טריוויה[]

  • הכניסה לעמק השכחה

    צוות אווטאר כולל אזולה נכנסים לעמק השכחה.

    יש שלט עם שמו של העמק, איפה שמתחיל היער.
  • ארבע בריכות הרוח בעמק השכחה הן ביחסי גודל ובאותה תבנית כמו השקעים המעוגלים בסלע שסוקה נראתה מביט בהם כשצוות אווטאר נכנס ליער, כך שהסלע משמש כמעין מפה ראשונית.
  • לטענת המקומיים בהיראא, איש מעולם לא נכנס לעמק השכחה וחי כדי לספר על כך.

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 החיפוש חלק 2.
  2. החיפוש חלק 1.
  3. 3.0 3.1 3.2 החיפוש חלק 3.
  4. צל וערפל חלק 1.
Advertisement