אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הפרק השביעי בעונה הראשונה של אווטאר: כשף האוויר האחרון, לדף על עולם הרוחות ראה עולם הרוחות.

"עולם הרוחות" הוא הפרק השביעי בספר ראשון: מים, אווטאר: כשף האוויר האחרון והשביעי בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-8 באפריל 2005.

תקציר[]

החבורה מגיעה ליער שנשרף. אנג מתבאס אך קטרה מעודדת אותו באמצעות בלוט, שקיומו מבשר שהיער יצמח מחדש. זקן תושב הכפר הסמוך צץ ומבקש עזרה מהאווטאר בטיפול ברוח שתוקפת כל יום בין השמשות את הכפר. אך בכפר, אנג לא יודע מה לעשות. הרוח נעלמת ולוקחת את סוקה איתה. אנג רודף אחרי הרוח אבל לא מצליח להשיג אותה, ונשאר בלילה ביער השרוף. אך בבוקר הוא קם כרוח ומשאיר את גופו מאחור. קטרה ואפה לא יכולים לראות אותו. עם זאת, רוח הדרקון של רוקו מוצאת אותו ומראה לו איך יוכל לדבר עם רוקו ואיך יוכל לתקשר עם הרוח התוקפת, היי באי.
אנג חוזר לגופו, ובאותו ערב מעודד את היי באי באמצעות הבלוט. היי באי נהפכת לצורתה הטובה ומחזירה את האנשים שלקחה.
כעת אנג צריך להגיע לאי מקדש האש בשעת השקיעה ביום השיוויון הסמוך ע״מ לדבר עם רוקו.
במקביל, אירו נחטף על-ידי חיילי אומת האדמה, אך למזלו צוקו עוקב אחריהם ומציל אותו.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תמלול[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement