אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הספר הראשון של אווטאר: כשף האוויר האחרון. לספר הראשון של האגדה של קורה, ראה - ספר ראשון: אוויר.

ספר ראשון מים

הכריכה של אווטאר: כשף האוויר האחרון, ספר ראשון: מים

ספר ראשון: מים (水) היא הכותרת של העונה הראשונה של אווטאר: כשף האוויר האחרון שנוצרה על ידי מייקל דנטה דימרטינו ובריאן קונייצקו. הכותרת מתייחסת למחזור האווטאר: מים, אדמה, אש ואוויר. העונה מתמקדת בעיקר בלימודי כשפות המים של אנג, יחד עם המסע של צוות אווטאר לקוטב הצפוני.

העונה שודרה לראשונה ב-21 בפברואר 2005 כאשר הפרק הראשון שלה היה "הילד בקרחון", והסתיימה ב-2 בדצמבר 2005 עם עשרים פרקים, כאשר הפרק האחרון שלה היה "המצור על הצפון, חלק א'" ו"המצור על הצפון, חלק ב'" ששודרו באותו תאריך. אחרי הספר הראשון הגיע הספר השני: אדמה.

סיכום העונה[]

לאחר מאה שנים של מלחמה, האווטאר, השולט בארבעת היסודות חזר, ובדיוק בזמן. ארבעת האומות (מים, אדמה, אש ואוויר) יצאו מאיזון. אומת האש קרובה לשלוט בכל העולם והמטרה הבאה שלה היא שבט המים הצפוני. אנג, כשף האוויר בן ה-12 צריך למצוא דרך לעצור אותם, אך הוא לא לבד. קטרה, סוקה, מומו ואפה הצטרפו למסע שלו כשהם הולכים צפונה בהרפתקה של פעם בחיים.

פרקים[]

אנג בקרחון

01 | הילד בקרחון[]

תאריך שידור מקורי: 21 בפברואר 2005

נכתב על ידי: מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו

בימוי: דייב פילוני

מספר ייצור: 101

סיכום רשמי: קטרה וסוקה מגלים את אנג קפוא בתוך קרחון. הם מביאים אותו לשבט המים שלהם. הם לא יודעים עדיין כי אנג הוא האווטאר - שליט ארבעת האלמנטים שנעלם למשך מאה שנים.

אנג פרק 2 מצב אווטאר

02 | שובו של האווטאר[]

תאריך שידור מקורי: 21 בפברואר 2005

בימוי: דייב פילוני

מספר ייצור: 102

סיכום רשמי: נסיך האש צוקו מוצא את האווטאר בשבט המים ולוקח אותו איתו. קטרה וסוקה יוצאים לעזור לו, ואנג מצליח להימלט בקלות מספינת האש. השלושה מחליטים לצאת למסע אל הקוטב הצפוני.

Advertisement