אווטאר Wiki
Advertisement

נצי היה נץ שליח המחמד של סוקה. למרות שסוקה היה מתייחס אליו כאל ציפור עצלה, אנו לא רואים שום עדות לכך - נראה שהוא דוגמה נאה של הגזע שלו ומוכן להעביר כל מסר ששמים באשפתו[1]. היו לו מין יחסי יריבות עם מומו, מכיוון שהשניים נקלעו לעיתים קרובות למריבות. למרות שהיה חדש בקבוצה, הוא הראה נאמנות לסוקה וככל הנראה הבין את דבריו.[2]

היסטוריה[]

סוקה קנה את נצי בעיירת מזרקת האש, עם הכסף שטוף השיגה באמצעות הרמאויות, בתקווה לשלוח הודעות לסב-סב ולחברים וקרובי משפחה רחוקים אחרים[1]. אבל כשסוקה הורה לו לטוס לקוטב הדרומי, הציפור סירבה, ונענעה בראשה בנחרצות לאות שלילה[2].

כשקטרה וטוף לא דיברו זו עם זו אחרי המריבה שלהם, סוקה הציע רעיון שיעזור לפייס בין שתיהן ע"י שימוש בנצי. הוא השתמש בו כדי לשלוח מכתב התנצלות מזויף לכאורה מטוף לקטרה; אבל קטרה הבינה מיד שהמכתב מזויף, היות וטוף לא יודעת לכתוב, כי היא עיוורת. אנג הציע להשתמש שוב בנצי, הפעם כדי לשלוח מכתב התנצלות לטוף לכאורה מקטרה, אבל סוקה דחה מיד את הרעיון בתירוץ שהם "ייתקלו בבעיה דומה", והתנצל בפני נצי שהוא לא ייכלל בתוכנית הבאה שלו.[2]

לאחר שצוות אווטאר עזבו את עיירת מזרקת האש וטוף וקטרה התפייסו, טוף ביקשה מקטרה עזרה בכתיבת מכתב להוריה; קטרה רשמה את מה שטוף הכתיבה והבנות שלחו את נצי לדרכו להוריה של טוף. ככל הנראה הם עשו זאת ללא הסכמתו של סוקה, שתהה לאחר מכן איפה נצי.[2]

נצי מעולם לא חזר לצוות אווטאר, ואפשר להניח שהוא מצא בית חדש אצל הוריה של טוף.[1]

הופעות[]

אווטאר: כשף האוויר האחרון[]

ספר שלישי: אש (火)[]

טריוויה[]

  • היריבות של מומו ונצי מזכירה את ההתמודדות שהייתה למומו מול הנץ של צוקו בפרק הפיילוט שלא שודר.

ראו גם[]

  • בעלי החיים בעולם האווטאר
  • נץ שליח

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 1.2 מהאתר הרשמי של אווטאר: כשף האוויר האחרון, במקור ב-Nick.com. האנציקלופדיה לא זמינה כעת, והמידע הועבר לארכיון "התורה האבודה של אווטאר אנג" בתוך יצורים - נצי.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 ג'ושוע המילטון (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (2 בנובמבר 2007). "הנמלטת". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 47. (ספר שלישי: אש, פרק 7). ניקלודיאון.
Advertisement