אווטאר Wiki
Advertisement

נורן, שנולד בשם אייקם, היה חבר ילדות ואחר כך החבר של אורסה. הוא היה ארוסה במשך פחות מיממה, עד שנלקחה ע"י נסיך האש אוזאי לעיר הבירה כדי שתינשא לו. לאחר מכן, הוא השיג פנים חדשות מאם הפנים ולקח לו את זהותו של נורן, והחל לנהל את להקת המשחק בעיר הולדתו, היראא. לאחר גירושה של אורסה מהארמון המלכותי של אומת האש, נורן התאחד עם אהובתו ועזר לה לקבל פנים וזהות חדשים בתור נוריקו, והשניים נישאו וחיו חיים שקטים בהירה עם בתם, קאיי. לאחר נישואיו לאורסה בעקבות גירושה מבירת אומת האש, הוא נהפך למעשה לאביהם החורג של צוקו ואזולה.

היסטוריה[]

חייו כאייקם[]

אייקם גדל בעיירת אומת האש היראא והיה חבר קרוב של אורסה. כשהיו בני שש, אורסה בעטה בו בבטן ודחפה את פניו בעפר, מה שהוביל אותו להתאהב בה.

אורסה ואייקם

אורסה הסכימה להצעת הנישואים של אייקם

כשהשניים התבגרו, הם החלו לצאת ופתחו בקריירת משחק ביחד בתיאטרון המקומי. כשהיה בן עשרים ואחת, אייקם לוהק לתפקיד קיסר הדרקון ב-"אהבה בין דרקונים" ודקלם את שורותיו על במה ריקה, כאשר אורסה הפתיעה אותו, והודיעה שהיא תגלם את התפקיד של קיסרית הדרקון, מה שהוביל אותו להצהיר שהוא יכול סוף סוף להגשים את שאיפת חייו -לנשק את אורסה מול כל הכפר. מתוך רצון לתרגל את סצנת הנשיקות, כל אחד מהם לבש את המסכות שלו ודיקלם את שורותיו. עם זאת, כשהגיע לרגע הנשיקה, המסכות התבררו כמכשול, כאשר אורסה החליטה להסיר את שלה. עם זאת, אייקם שמר על מסכה משלו ובמקום זאת ביקש מאורסה להינשא לו. אורסה הייתה בתחילה מבולבלת, ותהתה אם הצעתו הייתה חלק מהתסריט, אבל אייקם הסיר גם את המסכה שלו ונזכר בזיכרון הילדות של הרגע שבו התאהב בה. הוא חזר על הצעתו, והפעם, אייקם שמח לקבל תשובה מאושרת מאורסה. השניים חלקו נשיקה נלהבת. מאוחר יותר בלילה, אורסה עזבה הביתה כדי לספר לאמה על הצעתו של אייקם.

אייקם שבור לב

אייקם היה עצוב ושבור לב מעזיבתה של אורסה

למחרת, החדשות על אירוסיו של הנסיך אוזאי עם אורסה הגיעו לאייקם, והוא חסם את השביל שדרכו עברה הכרכרה של אורסה. אפילו כשהוא רעד, הוא עמד על שלו וקרא לשליט האש אזולון, והצהיר שהוא לא יכול לעמוד מנגד ולתת לאהובתו להילקח. שומרים יצאו כדי לסלק אותו, אבל הוא הצליח להחזיק מעמד נגדם, למרות שהשתמש רק באביזרי תיאטרון מעץ ככלי נשק. אורסה יצאה מהכרכרה ואמרה לו שאין דבר בכוחו לעשות כדי לבטל את ההחלטה שהתקבלה. הוא ניסה לשכנע אותה להישאר, באומרו שהם צריכים להיות יחד. אבל לבסוף הוא אמר לה שאם תוכל לומר בכנות שאוזאי הוא האדם שהיא רוצה להתחתן איתו, הוא ילך הביתה. בעודה רואה את אוזאי ואזולון מתבוננים בהם, אורסה עשתה מה שביקש ממנה כדי להגן עליו, בעוד היא בוכה. אייקם נותר שבור בצד הדרך כשהכרכרה המלכותית נסעה משם.

לאחר עזיבתה של אורסה, אייקם ברח אל היער הסמוך בתוך עמק השכחה, מתאבל על אובדן אהבתו האמיתית. הוא בנה צריף ליד בריכה, עיצב נשק והתחיל חיים חדשים כשורד ביער. פעם אחת, במהלך שהותו ביער, אייקם חזה ברוח זאב כחול ששתה מהמים מול המקום שבו ישב.

חייו כנורן[]

אייקם מתוודה על זהותו

כאייקם ואורסה נפגשו שוב אייקם גילה לה את זהותו

אם הפנים הגיחה מהמים והעניקה לאייקם פנים חדשות. הוא חזר להיראא ולקח לעצמו את השם נורן, בהשראת שמו החומרי של קיסר הדרקון ב-"אהבה בין דרקונים", ובסופו של דבר הפך למנהל להקת השחקנים לאחר שסבתא גוצ'י החליטה לפרוש. בלא שידע, ואשיר מקשתי היו-ין נשלח על-ידי אוזאי להתנקש בחייו של אייקם והלך לעמק השכחה לחפש אותו, אבל שם הוא לא השיג דבר מלבד להירדף ע"י בעלי חיים וצמחים שונים. כשהגיע למסקנה שפשוט עם כאייקם לא היה יכול לשרוד שם זמן רב, ואשיר עזב את היער לאחר חודשים רבים של חיפושים. זהותו החדשה של אייקם הצילה את חייו באופן בלתי צפוי.

בשנת 95, הוא מצא את אורסה עומדת על במת התיאטרון לאחר שנדדה לעיירה בעקבות גירושה מבירת אומת האש, אבל בגלל ששינה את פניו, היא לא זיהתה אותו. נורן הזמין אותה לארוחת בוקר. בשעת הארוחה, בזמן שדנו ב-"אהבה בין דרקונים", נורן אמר בהיסח הדעת את שמה של אורסה - למרות שלא הציגה את עצמה בפניו קודם לכן. אורסה ההמומה חשדה והחלה להתרחק, אז נורן סיפר לה איך היא דחפה אותו כשהיו בני שש ואיך הוא היה מאוהב בה, וכך הוכיח לה שהוא אכן אהובה הישן. השניים עשו את דרכים למחסן האביזרים, שם הסביר לה איך התפרק נפשית בעקבות עזיבתה, ונסע לעמק השכחה שם קיבל את פניו וזהותו החדשים. הוא הציע לקחת את אורסה לעמק לאותה מטרה, והיא הסכימה, בתקווה לחזור לבירת אומת האש בזהות חדשה ולראות מרחוק את ילדיה גדלים. נורן בהתחלה התנגד אבל אורסה הסבירה לו שספק באושרם של ילדיה הוא עינוי עבורה.

בני הזוג נסעו לעמק השכחה, ובסופו של דבר הגיעו ליד אחת הבריכות הקדושות ממנה שתה הזאב של אם הפנים והקימו בקתה שיוכלו לחיות בה. לאחר מספר חודשים של מגורים ביער, הזאב הופיע, מה שהעיד שהם קרובים לאם הפנים. נורן ניחם את אורסה העצובה, שמצאה את מקומה בעולם איתו, והציע להעביר את ילדיה להיראא. אבל אורסה סירבה, ואמרה שזה עלול לסכן את העיר כולה, שלא לדבר על שניהם עצמם. לאחר מכן, אם הפנים הופיעה, והעניקה לאורסה פנים חדשות ושינתה את זכרונותיה, והשניים התחבקו. הם חזרו להיראא, התחתנו על בימת התיאטרון, ונולדה להם בת בשם קאיי.

בתור נורן, הוא המשיך להופיע בלהקת השחקנים היראא וכן ניהל את הלהקה. בתפקיד הזה הוא הבחין בצוקו שהגיע להיראא ושאל על אורסה. בניסיון לשמור על זהותם הסודית, הוא הזמין את צוות אווטאר בחזרה לבית משפחתו, הרחק מכיכר העיר. בפרטיות ביתם, הוא אמר לצוות אווטאר שאייקם ברח לעמק השכחה לאחר שאורסה נלקחה לאומת האש, והכווין את צוות אווטאר למקום ההוא כדי לחקור.

יום לאחר מכן, בזמן שהוא ומשפחתו אכלו ארוחת ערב, נורן פגש שוב את צוקו, כשחזר לביתם לאחר שנודע לו את האמת על זהותה הסודית של אמו. צוקו בחר בהתחלה לא לחשוף את מה שלמד בקול רם, כשראה עד כמה אורסה מאושרת בחייה כנוריקו. עם זאת, נורן עצר את אורחו, ועודד אותו לעשות מה שבא לעשות, וכפי שאורסה אמרה לצוקו עצמו בפגישתם האחרונה "תגיד לה שלא שכחת מי אתה". השחקן המשיך ואמר שהוא זיהה את שליט האש בקהל בזמן ההצגה בגלל הצלקת שלו, והתחנן לסליחה על כך שלא אמר את האמת כדי להגן על אורסה. הוא גילה שבעבר הוא היה אייקם. צוקו בתגובה הציע שזו משפחתו האמיתית, עם אמו אחותו ואביו. נורן עצר את צוקו לאחר שקרא לו אביו, וניסה להסביר לו שזה לו כך, אבל נקטע כשבאותו רגע אזולה פרצה דרך התקרה בכוונה להרוג את אורסה. נורן ניסה לעזור לאשתו, אבל סוקה דחק בו להביא את עצמו ואת קאיי למקום מבטחים. למחרת בבוקר, נורן ובתו ישבו ליד מדורה, ליד ביתם הפגוע, והכינו ארוחה בזמן שאורסה סיפרה לצוקו על עברה.

אישיות[]

כנער, אייקם היה בחור שובב ומעט הססן, אם כי היה מסוגל לעשות מעשים אמיצים ופזיזים אם המצב דרש, כמו כשאתגר את שומרי הנסיך אוזאי בחרבות משחק כדי לשכנע את אורסה להישאר אותו. לאחר שאהובתו עזבה אותו, הוא עזב הכל והלך לעמק השכחה, ונגד כל הסיכויים שרד, מה שמעיד על כוח רצון והישרדות גדולים, אך עם זאת קושי להשלים עם המצב ולהתחיל מחדש למרות הכישלון. רק מאוחר יותר אייקם הפך להיות נורן ושב לחיות בהיראא, ואף לנהל את להקת השחקנים שבה שיחק בעבר עם אהובתו.
כנורן, הוא הוצג כאבא אדיב המגן על בתו בזרועותיו מאחותה למחצה הרצחנית, והפגין שוב את גבורתו הסמויה. הוא גם הפגין חום ואדיבות בכך שהיה מוכן לקבל את צוקו ואזולה בתור הילדים שלו, ולצרף אותם למשפחה. הוא הראה את עצמו כאדם חם מאוד, שקיבל את פני ילדיו החורגים והחברים שלהם לביתו לארוחה. למרות שקיווה לשמר את חיי משפחתו בהיראא ולתת לצוקו רק רמזים לגבי מיקומה של אורסה, לאחר שצוקו הראה שהוא מוכן לאפשר לזהותה של אורסה להשאר מוסתרת, טוב ליבו של נורן דחף אותו לעודד את צוקו לחשוף הכל.

יכולות[]

ככל הנראה לאייקם הייתה יכולת בסיסית לפחות בהחזקת חרבות רחבות, כפי שהדגים כשניסה להשתמש בחרבות עץ מול שומרי הנסיך אוזאי. כמו כן הוא גם היה שורד מיומן, שכן הגלה את עצמו ליער והצליח כנגד כל השמועות ליצור לעצמו בית שם, הוא בנה בקתה וכלי נשק.

הפניות[]

Advertisement