אווטאר Wiki
Advertisement

משטרת רפאבליק סיטי היא האחראית על אכיפת החוק ברפאבליק סיטי[1]. היא מורכבת מצ'יף, בלשים, קצינים רגילים וצוות עילית של כשפי מתכת, שהוקם ע"י טוף בייפונג[2]. משטרת רפאבליק סיטי עוקבת אחר האירועים בעיר באמצעות שימוש במספר ספינות אוויר וניידות משטרה. יש להם גם תדר רדיו משלהם כדי לתקשר; עם זאת, תדר רדיו זה שובש על ידי יצירת שער הרוחות בשנת 174[3]. מפקד המשטרה, הצ'יף, מנהיג הן את משטרת העיר והן את יחידת כשפי המתכת.

היסטוריה[]

170 לספירה[]

מהפכת השיוויונאים[]

171 לספירה[]

מלחמת אזרחים שבט המים[]

לאחר המיזוג ההרמוני[]

174 לספירה[]

יחידת כשפות המתכת[]

יחידת כשפות המתכת היא יחידה עילית של משטה רפאבליק סיטי[4], שנוסדה על-ידי טוף בייפונג[5]. השוטרים משתמשים בכשפות מתכת כדי לתפעל את כבלי המתכת הסלולים בתוך מתקן המונח על גבם, וכך מסוגלים לרסן פושעים ולנווט בעיר במהירות וביעילות. בנוסף לכל הציוד הזה, ידוע שהם נושאים גם תותחים ומגני מהומות. באמצעות שימוש בספינות אוויר, הם זוכים לניידות נוספת המאפשרת להם לתפוס בקלות עבריינים ולפרוס כוחות למרדף[4]. ישנן גם חוליות מסוימות במשטרת כשפות המתכת המשרתות מטרה מיוחדת. לאחר המצאת הטכנו-טנקים והטכנו-חליפות, הוקם כוח משטרתי מיוחד לטיפול בהן[6].

תלבושת אחידה[]

שיטות, ציוד ויכולות[]

כלי רכב[]

מטה[]

עובדים ידועים[]

מעצרים ידועים[]

טריוויה[]

ראו גם[]

הפניות[]

  1. מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי יון ריו (בימוים). (2 ביוני 2012). "כשהפכים נפגשים…", האגדה של קורה, פרק 8. (ספר 1: אוויר, פרק 8). ניקולדיאון.
  2. כנס קומיקון סן דייגו, 2011.
  3. מלחמות דשא חלק 1
  4. 4.0 4.1 קומיקס מלחמות דשא
  6. אגדות אווטאר
Advertisement