אווטאר Wiki
Advertisement

מקדש האוויר המזרחי הוא אחד מארבעת המקדשים המקוריים של נוודי האוויר. לאחר תום מלחמת מאה השנים, הפך למאוכלס בקבוצה של פרחי אוויר. לפני המלחמה, זה היה אחד משני מקדשי האוויר בהם שכנו נשות נוודי האוויר, כשהשני היה מקדש האוויר המערבh. הוא נחשב לרוחני ביותר מכל מקדשי האוויר[1], ולכן היווה נקודת מוצא להרבה מסעות רוחניים. עם זאת, במהלך רצח נוודי האוויר בשנת 0 לספירה האוכלוסייה ששכנה בו הושמדה כולה, ולמקדש עצמו נגרם נזק חמור. בשלב מסוים, המקדש הנטוש אוכלס על ידי גורו פאטיק לתקופה ממושכת[2], ושם הוא לימד בסופו של דבר את אווטאר אנג כיצד לשלוט במצב האווטאר, בשנת 100 לספירה[3].

71 שנים מאוחר יותר, פרחי האוויר איכלסו את המקדש והחזירו את עטרתו ליושנה, ולשם הגיעה אווטאר קורה כדי ללמוד כיצד להיכנס לעולם הרוחות. לפרחי האוויר הצטרפו מאוחר יותר כמה כשפי אוויר מאומת האוויר החדשה[1].

היסטוריה[]

התחלות[]

הקמת אומת האוויר וגידול במספרים[]

חברים ידועים[]

3 טריוויה[]

ראו גם[]

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 ג'ושוע המילטון (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (1 בנובמבר 2013). "ההדרכה", האגדה של קורה, פרק 21. (ספר 2: רוחות, פרק 9). ניקולדיאון.
  2. אליזבת וולץ' אהז (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (13 באוקטובר 2006). "הימים האבודים של אפה". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 36. (ספר שני: אדמה, פרק 16). ניקלודיאון.
  3. מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (1 בדצמבר 2006). "הגורו". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 39. (ספר שני: אדמה, פרק 19). ניקלודיאון.
Advertisement