אווטאר Wiki
Advertisement

ערך זה הוא על המקום. לערך על הפרק השלישי של ספר ראשון: מים, ראו "מקדש האוויר הדרומי (פרק)".

מקדש האוויר הדרומי, הממוקם ברכס הרי הפטולה המרוחק, הוא אחד מארבעת מקדשי האוויר המקוריים ואחד מהשניים שבו שכנו באופן מסורתי נוודי אוויר גברים, כשהשני הוא מקדש האוויר הצפוני. למרות שנהג לקבל עולי רגל מאומות אחרות[1], ההנחה במהלך חייו של אנג הייתה שהמקדש נגיש רק על ידי ביזונים מעופפים.[2] אבל למרות זאת, אומת האש הצליחה למחוק את אוכלוסיית המקדש במהלך רצח העם של נוודי האוויר, ובכך הביאה בפתאומיות לקצן אלפי שנות ישיבה במקדש. אף על פי שהוא נותר לא מיושב במשך מלחמת מאה השנים, מקדש האוויר הדרומי הוחזר לתפארתו זמן קצר לאחר סיום המלחמה על ידי פרחי האוויר, שנשארו להתיישב בשטח המקדש כדי לשמר את תרבות נוודי האוויר. בסביבות שנת 171 הצטרפו אליהם כשפי אוויר מאומת האוויר החדשה.

היסטוריה[]

תקופת נוודי האוויר[]

קלסנג, מאסטר כשפות האוויר של אווטאר קורוק, גדל במקדש האוויר הדרומי

רצח העם וההרס[]

שיקום[]

תיאור[]

המקדש בנוי על הר מחודד, בתור סדרת מגדלים עגולים שעליהם שפיצים כחולים, הנותנים לו את מראו הייחודי. בחוץ יש כוכים לביזונים ומגרש כדור אוויר. במרפסת הכניסה למקדש יש פסל של ג'יאצו[2].

דמויות בולטות[]

עובדות טריוויה[]

ראו גם[]

הפניות[]

  1. עלייתה של קיושי פרק 32
  2. 2.0 2.1 מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & לורן מקמולן (בימוי). (25 בפברואר 2005). "מקדש האוויר הדרומי". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 3.
Advertisement