אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הפרק השמונה-עשר של העונה השנייה של אווטאר: כשף האוויר האחרון. בשביל שימושים אחרים ראה - מלך האדמה (פירושונים).

"מלך האדמה" הוא הפרק השמונה-עשר בספר שני: אדמה, אווטאר: כשף האוויר האחרון והשלושים ושמונה בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-17 בנובמבר 2006.

תקציר[]

צוות אווטאר פורץ לארמונו של מלך האדמה כדי ליידע אותו על מלחמת מאה השנים שהדאי לי שמר בסוד מפניו, ועל האפשרות לנצח ע״י ליקוי החמה. בסופו של דבר הם משכנעים את מלך האדמה בקיומה של המלחמה בכך שהם מראים לו את קודח אומת האש ההרוס, ולונג פנג נעצר בגין בגידה.
חברי צוות אווטאר מקבלים את המכתבים שנשלחו אליהם אבל נמנעו מהם ע״י לונג פנג. אנג מקבל את ההזמנה של גורו פתיק לבוא ללמוד לשלוט במצב האווטאר; טוף מקבלת מכתב מאמהּ שקורא לה לחזור; וסוקה וקטרה מקבלים מכתב מאבא שלהם שחונה במפרץ הזיקית. אבל קטרה מוותרת לסוקה ללכת והיא תישאר כדי לעזור לתכנן את הפלישה. צוות אווטאר מתפצל וכולם חוץ מקטרה הולכים למחוז חפציהם, כשבינתיים אזולה וחברותיה, המחופשות ללוחמות קיושי, מסתננות בהצלחה לארמון.

בינתיים, צוקו נכנע למחלה, שאותה מכנה אירו מטמורפוזה שנגרמה מגורלו הסותר של צוקו, והוא חווה סיוטים.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement