אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הפרק התשיעי בעונה הראשונה של אווטאר: כשף האוויר האחרון, לדף של החפץ, ראו - מגילת כשפות מים.

"מגילת כשפות המים" הוא הפרק התשיעי בספר ראשון: מים, אווטאר: כשף האוויר האחרון והתשיעי בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-29 באפריל 2005.

תקציר[]

החבורה עוצרים ליד נהר וקטרה מלמדת את אנג מה שהיא יודעת על כשפות מים.
מאוחר יותר הם הולכים לנמל בעיר הסמוכה, שם נכנסים לספינת פיראטים סוחרים, וקטרה מוצאת שם מגילה מקורית של כשפות מים. לאחר שהם לא מצליחים לקנות אותה, קטרה גונבת אותה והם יוצאים משם. הפיראטים רודפים אחריהם אבל הם מצליחים להמלט.
בינתיים, אירו מאבד אריח פאי-שו. אז הספינה של צוקו עוגנת בעיר במטרה למצוא אריח חלופי. צוקו ואירו נקלעים לספינת הפיראטים ושומעים על הגניבה. הם מסכמים עם הפיראטים שיתקיפו את החבורה ביחד, צוקו יקבל את האווטאר והפיראטים יקבלו את המגילה.
אחרי ניסיון כושל ללמוד מהמגילה, קטרה יוצאת לבדה בלילה להתאמן בעזרתה בכשפות מים, אך אז מגיחים צוקו והפיראטים והם תופסים אותה ובהמשך את השאר.
אולם, צוקו והפיראטים מתחילים להסתכסך כי הפיראטים מבינים שאנג שווה יותר והם מעדיפים אותו. בחסות הקרב בורחים החבורה על ספינת הפיראטים, אותה הוציאו מהעגינה בעזרת כשפות מים.
כולם חוץ מהחבורה שנחלצים ע״י אפה וצוקו ואירו, נופלים במורד המפל. אירו מודה שאריח הפאי-שו היה כל הזמן בשרוול שלו, וצוקו מתעצבן וזורק אותו למטה (את האריח).

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תמלול[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement