אווטאר Wiki
Advertisement

לונג פנג הוא המזכיר הגדול של בה סינג סה, מנהיג הדאי-לי, ואיש כריזמטי, משפיע ומניפולטיבי מאוד שמתאוה לכוח ושלטון. כיועצו האישי והקרוב ביותר של מלך האדמה קוואי, לונג פנג הסתיר את קיומה של מלחמת מאה השנים מחוץ לחומות בירת ממלכת האדמה בזמן שהדאי לי לקח את כוח השלטון על האזרחים לידיים שלו.

במשך שנים רבות, לונג פנג פעל כדיקטטור של ממלכת האדמה כולה, והוביל את המדינה בשלבים המאוחרים של המלחמה הגדולה. הוא ניהל את מאמץ המלחמה של ארצו, תמך בצבאות ממלכת האדמה ומימן מורדים שנאבקו נגד אומת האש. עם זאת, האובססיה שלו גרמה לכך שלא נתן תשומת לב או סיוע לשאר ארצו כמו שהיה צריך ויכול.

עם הגעתם של אנג וצוותו לעיר, לונג פנג לכד את הביזון המעופף האבוד שלהם, אפה, שיהיה לו קלף מיקוח נגדם במקרה והם ישבשו את האיזון שיצר עם הדאי-לי. המניעים הנסתרים שלו נחשפו כאשר הדאי-לי לא הצליח להסתיר את כל העדויות לפלישה של אומת האש ממלך האדמה, ולכן הוא נכלא על בגידה. למרות זאת, הדאי-לי נשארו נאמנים למנהיגם, ולונג פנג עשה עסקה עם אזולה שיביא לה את האווטאר בתמורה לשלטון על העיר, אם כי אזולה שוברת את העסקה ובוגדת בו פעמיים, מצליחה לקבל את נאמנותם של הדאי-לי, וכובשת את העיר בשם אומת האש.

Advertisement