אווטאר Wiki
Advertisement
מאמר זה הוא על המינים בהאגדה של קורה. עבור מינים דומים ב אווטאר: כשף האוויר האחרון, ראה כלב קוטב.

כלב דוב קוטב

כלב דוב קוטב

מידע כללי

מעון טבעי

שבט מים דרומי

סטטוס

פעיל

משתמש

חיות מחמד, תחבורה

מידע כרונולוגי

הופעתו הראשונה

"ברוכים הבאים לעיר רפובליקה"

כלב דוב הקוטב הוא חיה גדולה, לבנת פרווה שהיה חששה מבחינה היסטורית ונרדף על ידי בני שבט המים.

האנטומיה[]

הרגליים הקדמיות של כלב דוב הקוטב הן מוצקה ושרירי, בניגוד לרגליים האחוריות הדקות יותר שלה. הוא מכוסה במעיל פרווה לבן ועבה, שמסייע לו לשמור על חום גוף באקלים הקשה של בית הגידול הטבעי שלה הארקטי. יש כלב דוב קוטב חוטם מוארך עם אף שחור ושיניים גדולות, כמו דוב. הפנים שלה הוא ממוסגר על ידי שתי אוזני תקליטונים ועיניים שחורות. בעלי החיים יש גם זנב ארוך. כלבי דוב קוטב הם יצורים חזקים מאוד והוא יכול לפרוץ באמצעות רגליו הקדמיות שלהם מתכת.

התנהגות[]

ההתנהגות האכזרית שלהם היא זהה לאלו של דובי קוטב אמיתיים, אם כי כאשר מאולפת כמו שצריך, ההתנהגות שלהם היא הכי בקו זה של כלבים מבויתים. בשל גודלם והאופי לכאורה נאמן, ניתן לאמן בעלי חיים אלה כmounts לחצות את המישורים המושלגים של אזורי הקוטב. עם זאת, אווטאר קורה הוא האדם היחיד שנרשם לעשה זאת.

חיבור[]

חיה זו היא צרופה של דוב קוטב החיים האמיתי ולברדור. יש לו את המראה המגושם וחזק של דוב הקוטב, אבל בפנים, ברגליים אחוריות רזה, והזנב של כלב. כמו דוב קוטב, את רגליו הקדמיות הגדולות לעזור לו להפיץ את העומסים בעת הליכה על שלג או קרח דק. זה גם יכול לעמוד על רגליו האחוריות, אבל כדי לפצות על המחסור בכפות גדולות, הוא משתמש בזנבו כדי לשמור על שיווי המשקל שלה.

הערות[]

1. ↑ 1.0 1.1 סן דייגו Comic-Con 2011 2. ↑ נאגה מאגדה של Korra. Nickelodeon. אוחזר ב -2 במרץ, 2012.

ראה גם[]

  • חיות בעולם של אווטר
  • נאגה
  • כלב פולאר
Advertisement