אווטאר Wiki
Advertisement

יאסוקו סאטו הייתה אשתו של הירושי סאטו ואמה של אסאמי. אדריכלית מצליחה[1]. היא נהרגה על ידי חבר בשלישיית אגני קאי במהלך פריצה ושוד באחוזת סאטו[2].

היסטוריה[]

יאסוקו הייתה אדריכלית מצליחה שתיכננה גורדי שחקים ברפאבליק סיטי, כולל בית הספר להנדסה של תעשיות העתיד[1]. היא הכירה את הירושי סאטו, והתחתנה איתו, ובשנת 152 היא ילדה את בתם, אסאמי.[3][2]

יאסוקו עם אסאמי

יאסוקו עם בתה אסאמי

כשגדלה, אסאמי התעניינה בפרויקטים של יאסוקו, ויום אחד נכנסה למשרדה בזמן שעבדה על שרטוטים לגורד שחקים חדש. יאסוקו הפתיעה את בתה כשאמרה לה שלא צריך להיות כשף כדי לבנות גורד שחקים, הסבירה לה על התהליך, ועזרה לאסאמי להכין מבנה ע"י שימוש בפתקיות קטנות. היא סיפרה לבתה שהיא בונה את בית הספר החדש להנדסה של תעשיות העתיד, ועודדה בשמחה את שאיפתה של בתה ללמוד בבית הספר - אם כי ציינה שיעבור זמן מה עד שתוכל ללמוד הנדסה[1].

כשאסאמי הייתה בת שש, שלישיית אגני קאי פשטו על אחוזת סאטו, ויאסוקו איבדה את חייה במהלך הפריצה בידי אחד החברים[2].

מורשת[]

מותה של יאסוקו הפך לגורם העיקרי לשנאה העמוקה של הירושי כלפי כל הכשפים, ובסופו של דבר גרם לו להצטרף לשיוויונאים כדי לנקום את מותה[2]. אסאמי התנגדה והצביעה על כך שיאסוקו הייתה מזדעזעת לראות למה הפך בעלה, והשתכנעה שאהבתו ליאסוקו הושחתה משנאה עד כדי כך שהוא כבר לא חש בה[4].

הופעות[]

האגדה של קורה[]

ספר ראשון: אוויר[]

  • עונה 1 פרק 10, "גאות ושפל" (תמונה בלבד)

קומיקסי אווטאר[]

האגדה של קורה: דפוסים בזמן[]

  • גורדי שחקים

טריוויה[]

  • יאסוקו חולקת עבר דומה לקאיה, אמם של קטרה וסוקה: שתי הנשים נהרגו על ידי כשף אש שנכנסו לבתיהם, אם כי מסיבות שונות, כאשר ילדיהן היו צעירים מאוד. כמו כן מותה של כל אישה גרם לבן הזוג שלה לפעול, הירושי הצטרף לאמון והאקודה הוביל את שבט המים הדרומי להילחם במלחמת מאה השנים.

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 1.2 קומיקס "גורדי שחקים".
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי יון ריו (בימוים). (19 במאי 2012). "התוצאות", האגדה של קורה, פרק 7. (ספר 1: אוויר, פרק 7). ניקולדיאון.
  3. מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי יון ריו (בימוי). (28 באפריל 2012). "קולות בלילה", האגדה של קורה, פרק 4. (ספר 1: אוויר, פרק 4). ניקולדיאון.
  4. בריאן קונייצקו, מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי היון ריו (בימוי). (23 ביוני 2012). "סוף משחק", האגדה של קורה, פרק 12. (ספר 1: אוויר, פרק 12). ניקולדיאון.
Advertisement