אווטאר Wiki
Advertisement

המסלעה היא אתר מעין קניון או מחצבה טבעית הממוקם בדרום מזרח ממלכת האדמה.

היסטוריה[]

כשצוות אווטאר חנה במסלעה, אנג החל את אימוני כשפות האדמה שלו בהדרכתה של טוף. במקביל, סוקה, בזמן שחיפש מזון בסביבות המסלעה, מצא את עצמו לכוד בסדק כשמסביבו מתרוצץ פו פו פינוקי פופס, גור אריה חד-שן. אנג מצא את סוקה לבסוף, וניסה ללא הצלחה לשחרר אותו מהנקיק. אבל עם זאת הוא כן הצליח להציל את סוקה מאמו הכועסת של הגור, ע"י עמידתו איתן על דעתו מולה. לאחר שטוף הצביעה לו על כך, הוא הצליח לבצע את פעולת כשפות האדמה הראשונה שלו. הוא רצה להשתמש ביכולותיו החדשות כדי להוציא את סוקה מהסדק, אבל טוף עצרה אותו מחשש שהאווטאר הנלהב עשוי למחוץ את סוקה בטעות, ושיחררה את סוקה בעצמה. לאחר מכן, החבורה חזרה למחנה שלהם במסלעה, שם אנג הפגין את יכולותיו החדשות לקטרה[1].

תיאור[]

בתוך המסלעה ניתן למצוא צוקים חפים מצמחיה, מדרגות אבן וקשתות, וסוגים שונים של סלעים, אבנים וחול הפזורים ברחבי האזור. אמצע המסלעה שטוח ומתאים לחניה, אם כי הקרקע הקשה עשויה להתגלות כלא נוחה לשינה. המסלעה מוקפת בתצורות גאולוגיות גדולות, וביער קטם שבו חיים בעלי חיים שונים של ממלכת האדמה[2], כולל אריה חד-שן ענקי.

הפניות[]

  1. אהרון אהז (כתיבה) & איתן ספולדינג (2 ביוני 2006). (תאריך). "עבודה קשה". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 29. (ספר שני: אדמה, פרק 9). ניקלודיאון.
  2. מהאתר הרשמי של אווטאר: כשף האוויר האחרון, במקור ב-Nick.com. האנציקלופדיה לא זמינה כעת, והמידע הועבר לארכיון "התורה האבודה של אווטאר אנג" בדף מקום: חניון המסלעה.
Advertisement