אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה מדבר על הפרק הרביעי בעונה הראשונה של אווטאר: כששף האוויר האחרון, בשביל הארגון, ראה לוחמות הקיושי.

"הלוחמים מקיושי" הוא הפרק הרביעי של ספר הראשון: מים, של אווטאר: כשף האוויר האחרון והרביעי בסדרה בכלל. הוא יצא לראשונה ב-4 במרץ 2005.

תקציר[]

אנג מביא את קטרה וסוקה לאי קיושי לרכב על דגי הקוי הענקיים, אך לאחר מפגש קרוב עם אונאגי, הקבוצה נלכדת על ידי קבוצה של לוחמות. אנג מגלה להם שהוא גלגול של המייסדת של האי קיושי, אווטאר קיושי, כך שהכפריים חוגגים את הגעתו של האווטאר, והוא זוכה בהרבה כבוד.
דבר הגעתו של האווטאר לקיושי בסופו של דבר מגיע לצוקו, שפונה לאי קיושי מיד.
סוקה מתיידד עם מנהיגת הלוחמות, סוקי, שמצליחה לשנות את הגישה השוביניסטית שלו. היא מלמדת את סוקה מיומנויות של לוחמי קיושי.
הנסיך צוקו מגיע ובהתקפתו שורף את הכפר. צוות אווטאר נאלץ לעזוב את האי. כאשר הם עוזבים, אנג זורק את עצמו לתוך המים ומשתלט על האונאגי, שבשליטתו, יורק מים מפיו על הכפר, ומציל אותו מחורבן מוחלט.

סיכום הפרק[]

בפרק זה חסר מידע, אנא השלימו אותו ומחקו שורה זו

הפרק מתחיל בספינה של צוקו ששטה בים. צוקו עושה מדיטציה ואירו מגיע אליו עם מידע לגבי האווטאר. אירו מתחנן בפני צוקו שלא יכעס, והנסיך עונה לו בשלווה שהוא יכול לשלוט בכעסים שלו. אירו מצהיר שאין לו מידע בכלל על מיקומו הנוכחי של האווטאר, צוקו כועס עד כדי כך שהוא מכשף מעצבים את נרות המדיטציה שלו. אירו מוציא מניפה כדי לקרר את עצמו, הוא מסביר לצוקו שהיו מספר עדויות על מיקומו של אנג, אבל בלתי אפשרי לאתר אותו ומראה לאחיינו מפה. צוקו לוקח את המפה מידיו של דודו ושואל את דודו כיצד יוכל לאתר את האווטאר, הוא חושב בלא ספק שהאווטאר אשף בתכסיסי התחמקות.

בינתיים, אנג, קטרה וסוקה עפים על אפה מעל הים הדרומי, סוקה טוען שאנג לא יודע לנווט ושאין לו מושג איפה הם בניגוד לתפיסתו של צוקו. קטרה תופרת את המכנסיים של סוקה, בעוד אנג מנסה למשוך את תשומת לבה ולהרשים אותה עם הטריק החדש שלו, סיבוב שלוש גולות בתנועה סיבובית מהירה באמצעות כשפות אוויר. אך קטרה מתעלמת ממנו. סוקה מעיר הערה סקסיסטית, וקטרה זורקת עליו בכעס את מכנסיו שעדיין לא סיימה לתפור. הוא מתחרט במהירות על מה שאמר, ואומר לקטרה שהוא לא יכול ללבוש את המכנסיים שלו ככה.

לוחמות קיושי תוקפות

לוחמות הקיושי תוקפות את צוות אווטאר מפני החשד שלהן שהם מרגלים מאומת האש.

אנג מנחית את אפה על אי קטן בממלכת האדמה, סוקה מסביר לו שהם עשו יותר מדי עצירות לאחרונה והם לא יכולים להרשות לעצמם עוד עצירות אם הם רוצים להגיע לקוטב הצפוני. אנג מסביר שאפה כבר עייף ולאחר כמה שניות, דג גדול יוצא מהמים, ואנג מכריז שזו הסיבה שהם הגיעו לכאן. הוא מוריד את בגדיו ונכנס למים, תופס דג קוי ענקי ורוכב עליו כדי לנסות להרשים את קטרה. קטרה שמה לב שאפה אכל משהו ורצה לעברו בדאגה בעוד אנג מביט על החוף ומתאכזב מהתעלמותה. לאחר כמה שניות אנג מותקף על ידי האונגי, צלופח ענק ואפור שמקורו במימי ממלכת האדמה הדרום-מערביים. אנג רץ חזרה לחוף במהירות ובבהלה ומתלבש. לפתע, קבוצת לוחמים מסתורית קופצת על הצוות ומנטרלת אותם. קטרה, סוקה ואנג נחטפים ונקשרים לעמוד. כשהלוחמים מגלים את עצמם לצוות סוקה תוהה היכן הגברים שתפסו אותו מפני שראה מסביבו רק נשים. סוקי, אחת מהלוחמות אומרת כי לא היו שום גברים ושהן אלו שתפסו אותו. סוקה לא מאמין לה ואומר שלא יכול להיות ש"חבורה של בנות" הפילה אותו ככה. אחת הלוחמות מאיימת לזרוק אותו חזרה לאונגי, אך קטרה מתערבת, מתנצלת בשמו ומבקשת מהם לא לפגוע באחיה מכיוון שהוא פשוט אידיוט לפעמים.

תושבי האי דורשים לדעת מה הסיבה שהם הגיעו לאי, אנג מסביר שהם רק באו לרכוב על דגי קוי. אויאג'י, מנהיג האי, חושד שהם עשויים להיות מרגלי אומת האש. הוא מצהיר שהאי קיושי נשאר מחוץ למלחמה ושהוא מתכוון לשמור על כך. אנג מגיב במהרה ומגלה שהוא מכיר את קיושי. מנהיגת הלוחמות, סוקי, אומרת שזה בלתי אפשרי. אויאג'י מפרט שאווטאר קיושי מתה לפני יותר מארבע מאות שנה. אנג עונה לשאלותיהם בכך שהוא אומר להם שהוא האווטאר החדש, אבל אנשי קיושי חושבים שהוא משקר ורוצים לזרוק את "המתחזה" לאונגי. כדי להוכיח להם שהוא האווטאר, אנג עושה כשף אוויר ומשתחרר במהירות מהחבלים שקשרו אותו. הכשף שאנג עשה משכנע במהירות את תושבי האי, שמסתכלים עליו ביראת כבוד.

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement