אווטאר Wiki
Advertisement

"החלטה גורלית" הוא הפרק העשרים בספר שני: אדמה, אווטאר: כשף האוויר האחרון והארבעים בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-1 בדצמבר 2006.

תקציר[]

אנג וסוקה אוספים את טוף בדרך לבה סינג סה. שם, אזולה מאחדת את הדאי-לי למרוד בלונג פנג ובממלכת האדמה. בעזרתם צוקו נתפס, ומושלך למערת הגבישים מתחת לארמון, שם קטרה נמצאת.
אנג, סוקה וטוף מגיעים לביתם אחרי שמלך האדמה אמר להם שהכל בסדר, ושקטרה בסדר. אך אירו מגיע לביתם ומבקש מהם עזרה, להציל את האחיין שלו. טוף וסוקה הולכים להזהיר את מלך האדמה בדיוק ברגעים שהמהפכה מתרחשת, אך אזולה מכריעה את הקרב. סוקה, טוף, מלך האדמה ובוסקו, הדוב שלו, נכלאים. אנג ואירו יורדים למערת הגבישים, שם אנג מתאחד עם קטרה ואירו עם צוקו.

אזולה מנסה לשכנע את צוקו להיות לצידה ולעזור לה לכבוש את בה סינג סה, בעוד אירו מנסה לשכנע אותו לא להקשיב לה. אזולה מתחילה ותוקפת את קטרה ואנג; הם כמעט גוברים עליה אבל אז צוקו מחליט שהוא עוזר לאזולה. יחדיו ובעזרת הדאי-לי הם דוחקים את אנג וקטרה לפינה. מיואש, אנג מתיישב לפתוח את הצ׳אקרה השביעית. בעוד הוא בחיזיון, הוא מתחיל לרחף באוויר, לעיני כל הנוכחים הנדהמים. אך אזולה יורה בו ברק, והוא נופל חסר הכרה. קטרה תופסת את אנג, ובחפות אירו הם נמלטים משם. אירו נתפס, וטוף, סוקה, מלך האדמה ובוסקו אחרי שברחו מהכלא, וקטרה ואנג, בורחים על אפה. באמצעות המים מבריכת הקוטב הצפוני, קטרה מצליחה להחיות את אנג.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement