אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הפרק התשעה-עשר של העונה השנייה של אווטאר: כשף האוויר האחרון. בשביל שימושים אחרים ראה - גורו (פירושונים).

"הגורו" הוא הפרק התשעה-עשר בספר שני: אדמה, אווטאר: כשף האוויר האחרון והשלושים ותשעה בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-1 בדצמבר 2006.

תקציר[]

צוות אווטאר מתפצל. בפרק הקודם טוף גילתה שהמכתב מאמהּ היה מזויף ונשלח ע״י שין פו ויו כדי לחטוף אותה, הם כולאים אותה בארגז מתכת. אבל טוף מגלה את יכולת כשפות המתכת, והיא מצליחה לא רק להשתחרר מהארגז אלא גם לכלוא בו את שין-פו ויו.
אנג עף עם אפה לגורו, ובדרך מביא את סוקה למפרץ הזיקית, שם סוקה מתאחד עם אביו. אנג מגיע למקדש האוויר המזרחי, שם הוא עובר הדרכה מגורו פתיק איך לפתוח את הצ׳אקרות שלו. הוא עובר חוויות רגשיות חזקות ונזכר באירועים שקרו בעבר.

בינתיים, צוקו התאושש מהמחלה והוא שמח מהרגיל, מה שנראה לאירו מוזר אבל הוא שבע רצון מהמצב; והם פותחים יחד את בית התה החדש של אירו.

אזולה, מיי וטאי-לי קונות את אמונו של מלך האדמה כשהן מחופשות ללוחמות קיושי, והוא מגלה להן את רעיון הפלישה. טאי-לי ומיי מביימות שיחה כדי שסוכן דאי-לי ישמע אותן ויעביר לונג פנג שהן מאומת האש. לונג פנג קורא לאזולה ומציעה לה עסקה, לפיה היא תעזור לו להשתלט על העיר באמצעות האמון של מלך האדמה בה, והוא יביא אליה את האווטאר.

קטרה, אחרי שגמרו לתכנן את הפלישה ובדרך לקבל אישור ממלך האדמה, מגיעה לבית התה של אירו וצוקו, אך בורחת משם כשהיא מזהה אותם. היא הולכת אל אזולה וחברותיה בעוד היא חושבת שהן סוקי וחברותיה, אך היא משותקת ע״י טאי-לי.

אנג מתכוון לפתוח את הצ׳אקרה האחרונה השביעית, אך הוא מסרב כשהוא מגלה שהוא צריך לוותר על קטרה בשביל זה. כשהוא חווה חיזיון של קטרה כלואה, הוא עוזב את גורו פתיק חרף אזהרתו שלא יוכל להיכנס למצב האווטאר אם יעזוב עכשיו. הוא חוזר לבה סינג סה, ובדרך אוסף את סוקה.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement