אווטאר Wiki
Advertisement
"ווהווו! ווואהוהוו! וואהוההווווווו!!!"
— האיש שמקציף מהפה

האיש שמקציף מהפה היה תושב של הכפר של סוקי על האי קיושי.[1] והיה ככל הנראה המעריץ הגדול ביותר של האווטאר.[2]

היסטוריה[]

אנג וחבריו הגיעו בחורף של שנת 100 לספירה לכפר של סוקי שם נתפסו על ידי לוחמות הקיושי. לאחר מכן התאסף קהל לצפות בחבורה ואז אנג הדגים להם כשפות אוויר בעזרת סיבוב גולות באוויר בין ידיו. זה גרם לאיש שמקציף מהפה לחוות סערת רגשות בה הקציף מפיו והתעלף.[1]

באביב של שנת 100 לספירה קטרה וסוקה הגיעו אל הכפר של סוקי שוב, הפעם בלי אנג, שהיה כלוא בכפר צ׳ין. כאשר הם הגיעו אל הכפר של סוקי, האיש שמקציף מהפה חשב שאנג נמצא איתם, הקציף מהפה והתעלף שוב. אך לאחר שהבין כי אנג לא נמצא איתם הוא היה נבוך מאוד, ניגב את הפה שלו, כיסה את עצמו בחולצה והלך בבושה[3].

הופעות[]

אווטאר: כשף האוויר האחרון[]

ספר ראשון: מים (水)[]

  • עונה 1 פרק 4, "לוחמות הקיושי"

ספר שני: אדמה(土)[]

  • עונה 2 פרק 5, "יום האווטאר"

משחקי אווטאר[]

  • Avatar: Generations

טריוויה[]

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 ניק מליס (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (4 במרץ 2005). "הלוחמים מקיושי". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 4. (ספר ראשון: מים, פרק 4). ניקלודיאון.
  2. מהאתר הרשמי של אווטאר: כשף האוויר האחרון, במקור ב-Nick.com. האנציקלופדיה לא זמינה כעת, והמידע הועבר לארכיון "התורה האבודה של אווטאר אנג" בדף דמות: האיש שמקציף מהפה.
  3. ג'ון אובריאן (כתיבה) & לורן מקמולן (בימוי). (28 באפריל 2006). "יום האווטאר". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 25. (ספר שני: אדמה, פרק 5). ניקלודיאון.
Advertisement