אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הפרק העשירי בעונה הראשונה של אווטאר: כשף האוויר האחרון, לדף של לוחם החופש, ראה - ג'ט.

"ג'ט" הוא הפרק העשירי בספר ראשון: מים, אווטאר: כשף האוויר האחרון והעשירי בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-6 במאי 2005.

תקציר[]

יום אחד סוקה מחליט שממשיכים את המסע ברגל, ובטעות הוא מוביל אותם למחנה של חיילי אומת האש. לפתע, קופצים מהעצים נערים ומביסים את כל החיילים. הם מציגים את עצמם בתור לוחמי החופש, ילדים ונערים שאומת האש לקחה את ביתם ומשפחתם וכעת הם חיים על העצים ביער ומשתדלים להפריע ככל האפשר לאומת האש, כשמנהיגם הוא נער בשם ג'ט, שהוריו נרצחו על ידי אומת האש.
קטרה מתלהבת מג'ט. אבל סוקה חושד בכוונות של ג'ט, והחשדות מתחזקים כשג'ט תוקף איש זקן מאומת האש. סוקה רוצה לעזוב, אבל ג'ט משכנע את קטרה שהזקן היה פושע והיא לא מסכימה לעזוב.
בלילה סוקה עוקב אחרי לוחמי החופש ומגלה שהם רוצים לפוצץ את סכר הנחל כדי להטביע את עיר אומת האש הסמוכה, אבל אז הם תופסים אותו.
בבוקר ג'ט לוקח את קטרה ואנג שימלאו את הנחל, לכאורה כדי למנוע את שריפת היער. כשהם מסיימים הם מגיעים לסכר ומגלים שג'ט רצה שימלאו את הנחל כדי שיטביע את העיר. ג'ט נלחם באנג כדי לעכב אותו, אבל קטרה מתערבת ומקפיאה את ג'ט. למרות זאת, ג'ט מסמן בשריקה ולוחמי החופש מפוצצים את הסכר. המים מציפים את העיר, אבל אז סוקה מגיח עם אפה ומספר שאחרי שהצליח להשתחרר מלוחמי החופש הוא הלך לעיר להזהיר את התושבים, ובזכות הזקן הם האמינו לו וניצלו. קטרה כועסת על ג'ט והחבורה עוזבת.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תמלול[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement