אווטאר Wiki
Advertisement

"בשבי" הוא הפרק השישי בספר ראשון: מים, אווטאר: כשף האוויר האחרון והשישי בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-25 במרץ 2005.

תקציר[]

החבורה פוגשת ביער נער מכשף אדמה, והוא בורח מהם. הם עוקבים אחריו ומגלים ששמו הארו, ושבכפר שלו כשפי האדמה נלקחים ע״י אומת האש.
קטרה והרו הולכים לתור את האזור, ובהגיעם למכרה הם רואים שפתח המכרה קרס על אדם זקן. קטרה משכנעת את הרו להציל את הזקן בכשפות אדמה, והוא עושה זאת. אך באותו לילה מדווח הזקן לחיילי אומת האש שהרו כשף, והם לוקחים אותו. כשקטרה מגלה על כך, היא מתכננת עם אנג וסוקה תחבולה שתציג אותה ככשפית אדמה מול החיילים, ע״מ שתילקח לאן שהרו נמצא ותציל אותו. התחבולה מצליחה וקטרה נלקחת.
אך בכלא, שנמצא בלב ים ועשוי כולו ממתכת, קטרה לא מצליחה להלהיב את כשפי האדמה להיאבק. באותו לילה כשסוקה ואנג באים על אפה להחזיר אותה ואת הרו, קטרה לא מוכנה לעזוב. ביחד הם מתכננים תוכנית להביא את הפחם שבתנורים של הכלא להישג כשפותם של כשפי האדמה כדי שיוכלו להיאבק. הרו הוא הראשון שמעז להשתמש בפחם, ומהר מאד השאר משתמשים בו גם, ומצליחים להפיל את שלטון הכלא. הם חוזרים לכפריהם לשחרר אותם מעול אומת האש, תוך הודיה לחבורה שהצילה אותם.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תמלול[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement