אווטאר Wiki
Advertisement

היסטוריה[]

אישיות[]

בוסקו היה מנומס, קולני והיה מבלה הרבה זמן באכילה. עם זאת, מלך האדמה כנראה לא היה מודע למגרעות של חיית המחמד שלו, והתייחס לדוב כאל בן, ולקח את בוסקו בתחפושת לראות את העולם מחוץ לחומות בה סינג סה לאחר נפילת העיר[1]. למרות תכונותיו הפחות עדינות, בוסקו היה חיבה כלפי קוואי ואחרים ויכל לחוש אם הסכנה קרובה, או האם מישהו הוא עם כוונות טובות. הוא גם היה אינטליגנטי ביותר, ולא רק שהיה מסוגל לבצע פעולות אנושיות, כמו שימוש בחכה, אלא גם להבין היטב את השפה האנושית[2] כמו גם מחוות אנושיות טיפוסיות[3][4].

בוסקו היה גם שובב ואנרגטי, במיוחד כשהיה בסביבה בני לוויה אנושיים ידידותיים[5][3].בתור שורק מוכשר, בוסקו העדיף לא לשאוג ובאופן כללי היה מתון בהתנהגותו, כשהיוצאים מן הכלל היו נימוסי השולחן הפרועים לעתים שלו[6].

הופעות[]

אווטאר: כשף האוויר האחרון[]

ספר שני: אדמה (土)[]

ספר שלישי: אש (火)[]

קומיקסי אווטאר[]

טריוויה[]

  • כשבוסקו הוזכר לראשונה בפני אנג וחבריו, הם היו סקפטיים שיש יצור כזה שהוא "רק דוב", והציעו שאולי זה סוג אחר של יצור, כמו דוב פלטיפוס, דוב סנאי, או דוב ארמדיל[6].
  • הוא היה אחד מבעלי החיים הבודדים שלא דובבו על ידי די בראדלי בייקר, אלא ע"י קלאנסי בראון.
  • הטפרים של בוסקו טופחו פעמיים בחודש[2].
  • בוסקו היה בעל החיים היחיד, מלבד מומו, שרכב על גבו של אפה[7].
  • מבצר צבאי הממוקם במרחק קצר מעיירת מעיין הקרח נקרא על שם בוסקו[8][9].

ניתן למצוא בוסקו מפלסטיק[2] בהעתק של הארמון המלכותי של ממלכת כדור הארץ בקניון Little Ba Sing Se Fashion Mall ב-Republic City.[15]

בוסקו נקרא על שם כלב מחמד בבעלותה של ליסה יאנג, כותבת הסדרה. לפני כן, כלב אחר של ליסה הפך להשראה מאחורי השם של שירשו של יוני, ניילה.[16]

בנוסף, בוסקו הוצג בכוונה כדוב רגיל מכיוון שהכותבים חשבו שזה יהיה מצחיק להציג בעל חיים לא כלאיים בין החיות ההיברידיות בעולם של אווטאר.[16]

למרות שהוצג ותואר כדוב רגיל, [16] בוסקו הפגין מספר תכונות השונות במידה ניכרת מהדובים בעולם האמיתי. מלבד תבונתו הדומה לאדם,[7] בוסקו היה גם ארך ימים במיוחד. דובים בעולם האמיתי רק לעתים רחוקות מזדקנים מ-25 שנים, אך בוסקו שרד למעשה את קואי.[2]

הפניות[]

  1. אהרון אהז (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (21 בספטמבר 2007). "התעוררות". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 41. (ספר שלישי: אש, פרק 1). ניקלודיאון.
  2. 2.0 2.1 קומיקס המסעות האבודים, "זה רק טבעי"
  3. 3.0 3.1 קומיקס ההבטחה חלק 2
  4. צפון דרום חלק 3
  5. ג'ון אובריאן (כתיבה) & איתן ספולדינג (בימוי). (17 בנובמבר 2006). "מלך האדמה". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 38. (ספר שני: אדמה, פרק 18). ניקלודיאון.
  6. 6.0 6.1 טים הדריק (כתיבה) & לורן מקמולן (בימוי). (22 בספטמבר 2006). "עיר החומות והסודות". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 34. (ספר שני: אדמה, פרק 14). ניקלודיאון.
  7. אהרון אהז (כתיבה) & מייקל דנטה דימרטינו (בימוי). (1 בדצמבר 2006). "החלטה גורלית". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 40. (ספר שני: אדמה, פרק 20). ניקלודיאון.
  8. טים הדריק (כתיבה) & מלכיאור צוויאר (בימוי). (8 באוגוסט 2014). "תחי המלכה!", האגדה של קורה, פרק 36. (ספר 3: שינוי, פרק 10). ניקולדיאון.
  9. האגדה של קורה - אומנות הסדרה המצוירת, ספר שלישי: שינוי
Advertisement