אווטאר Wiki
Advertisement

באטר הוא אדריכל ובעלה של סו-יין בייפונג, איתה יש לו חמישה ילדים. הוא עזר ליצור את עיר המתכת צאופו.[1]

היסטוריה[]

תחילת חייו[]

סו-יין שכרה את באטר כאדריכל ביצירת העיר צאופו. זמן מה לאחר מכן, השניים נישאו ונולדו להם חמישה ילדים: הבכור, באטר ג'וניור אשר הפך למהנדס והחל לסייע לבאטר בפיתוח פרויקטים ציבוריים רבים, הואן אשר הפך לאמן, ווי וווינג אשר המציאו את המשחק דיסק כוח ואופל שהפכה לכשפית האוויר הראשונה במשפחתם בעקבות המיזוג ההרמוני.

171 לספירה[]

בזמן שסו-יין אירחה את אווטאר קורה וחבריה, באטר עבר ליד חדר בו הם אכלו ארוחת ערב והודיע ​​לאשתו שהוא יצטרך לאכול במשרד שלו כי הייתה לו פריצת דרך גדולה בנוגע לשיפוץ הרכבת החשמלית. סו-יין אפשרה לו להמשיך בעבודתו ועל כך באטר הגדיר אותה כ"הכי טובה".[1]

למחרת, באטר יחד עם הואן, ווי וווינג, היו עדים לאשתו שנלחמה נגד גיסתו, לין. הקרב שלהם הסתיים במהרה כאשר אופל התערבה. מאוחר יותר באותו ערב, באטר וסו-יין נתנו אישור לאופל לנסוע למקדש האוויר הצפוני ולהתחיל את האימונים שלה בכשפות אוויר עם טנזן.[2]

בארוחת הפרידה מאופל, באטר צפה בהתפעלות באשתו ששיבחה את בתם והרימה כוסית לכבודה. מאוחר יותר הוא צפה ביציאה של אופל למקדש האוויר הצפוני בספינת אוויר.[3]

174 לספירה[]

בגידתו של בנו באטר ג'וניור[]

כאשר קובירה הצעידה את צבאה לעבר צאופו בשנת 174 לספירה, באטר נסע ברכבת ממתכת לעבר עמדת תצפית בעיר כדי לבחון את המצב. הוא פנה לאשתו והודיע ​​כי ייצור קשר עם הנשיא רייקו כדי לקבל את תמיכת הכוחות המאוחדים. עם זאת, סו-יין השיבה שזה לא משנה למי הוא יתקשר מפני שלא תגיע אליהם תגבורת בזמן.

באטר פגוע

באטר מופתע ופגוע מסירובו של בנו לחזור להיות יחד משפחה שוב.

באטר הצטרף למשפחתו במהלך פגישתם עם קובירה, באטר ג'וניור ובולין. הוא ניסה לשכנע את בנו באטר ג'וניור שמקומו איתם בצאופו, אך באטר הופתע לגלות כי בנו לא רוצה לחזור אליהם מפני שהוא לא רוצה להמשיך לחיות בצילו של אביו.

במהלך הלילה באותו יום, באטר טייל בגן כאשר פנתה אליו קורה, ששאלה היכן סו-יין. הוא סיפר לאווטאר בדאגה שאשתו ובניו התאומים הלכו להסתנן למחנה של קובירה כדי לסכל את האיום על צאופו.[4] הוא ישב בשקט כאשר בתו ניסתה לשכנע את קורה לנקוט בפעולות נגד צבאה של קובירה והיה המום לשמוע את קובירה מכריזה דרך מערכת הכריזה של העיר כי אשתו נעצרה. הוא שאל את האווטאר מהי תוכנית הפעולה שלה ובסופו של דבר נותר לשמור על איקי ומילו בזמן שקורה, אופל וג'ינורה הלכו לנהל משא ומתן עם מפקד הצבא של קובירה.

מאוחר יותר, כאשר קובירה צעדה לתוך העיר והורתה לכולם להשתחוות לה, באטר והואן נשארו עומדים בראוותנות, בזמן שבאטר ג'וניור כועס עליהם. בנו הבכור ציווה עליו בכעס להשתחוות בפני קובירה והסביר כי היא "המנהיגה החוקית". לאחר שסירב למלא אחר הפקודה, באטר הביע בשלווה את אכזבתו מבנו, לפני שנעצר על ידי חייל כשף מתכת.[5]

בריחה מהכלא[]

באטר, יחד עם שאר בני משפחתו, נלקח למערה מתחת לאחד המפעלים של קובירה ליד צאופו. כולם נכלאו בתוך תא עץ שהיה תלוי בחבלים מעל תהום חסר תחתית לכאורה. טוף, לין ובולין הגיעו כדי לחלץ אותם מהכלא בו היו כלואים. באטר התריע לאישתו על נוכחותם וצפה כיצד לין מניפה כל אחד מבניו באוויר עם כבלי המתכת שלה כדי שבולין יתפוס אותם. באטר שהיה עם פחד גבהים, התכווץ בפינת תא העץ, שם נאחז בסורגים והפציר בלין להשאיר אותו שם. כשראה שאין להם ברירה, גיסתו התנצלה ואז הניפה אותו בכוח אל נתיב הבריחה המאולתר שלהם במהירות האפשרית. בעודו מתהפך באוויר, צעקותיו הזעיקו ללא כוונה את השומרים, שהפעילו אזעקה. עם זאת, באטר והאחרים הגיעו בבטחה אל פני השטח, שם הוא התאחד עם בתו שאותה חיבק בחום. לאחר שאופל ובולין עזבו כדי להציל את ג'ו-לי וסו-יין, לין, ווי וווינג ניסו לסכל את הניסוי של קובירה להשתמש ברובה אנרגיית גפנים ענק, באטר נשאר מאחור עם הואן תחת השגחתה של טוף. אולם כאשר הוא ניסה לנהל שיחה עם חמותו, שאל אותה מה שלומה ופנה אליה כאל "אמא", הוא נזכר מיד שהיא ביקשה שלעולם לא יקרא לה כך. מאוחר יותר הוא נמלט עם משפחתו, בולין וג'ו-לי למקום מבטחים.[6]

פינוי רפאבליק סיטי[]

מפונים מבולבלים

באטר הופתע לראות את הנסיך וו שר ורוקד לגיריות שניות לפני ששלושה טנקים של קובירה תקפו אותם.

שבוע לאחר הגעתו לרפאבליק סיטי, באטר יחד עם הואן, הצטרפו לקבוצת האזרחים האחרונה שהייתה צריכה להתפנות מהעיר. עם זאת, הם נתקעו בתחנת הרכבת המרכזית מפני שצבאה של קובירה הרס את פסי הרכבת ברפובליקה המאוחדת. כאשר הנסיך וו הגיע עם שתי גיריות, באטר והמפונים האחרים עקבו אחר היצורים מתחת לאדמה כשהם פתחו עבורם דרך החוצה. הוא הביט בהפתעה כאשר וו החל לשיר ולרקוד. לאחר כמה דקות, שלוש מהטנקים של קובירה מצאו אותם ואיימו עליהם, מה שהוביל את הגיריות לתקוף את החיילים ולרסק את הטנקים שלהם. [7]

באטר והאחרים הצליחו לעבור את המתקפה של קובירה על העיר בשלום, ומאוחר יותר הוא השתתף במסיבה כדי לחגוג את חתונתם של וריק וג'ו-לי באי מקדש האוויר. באטר ישב באותו שולחן עם שאר בני משפחתו. [8]

משפטה של קובירה[]

באטר נכח בתחילת משפטה של קובירה שלושה חודשים לאחר תבוסתה, יחד עם אשתו, הואן, אופל, ווי, ווינג וצוות אווטאר. לאחר הדיון הוא ראה את אשתו מתעמתת עם קובירה על כך שהודתה בחפותה.[9]

לאחר שחזר לצאופו, באטר הצטרף למשפחתו, קורה וקובירה לארוחה לאחר שהמסיבה של סו-יין עברה מגאולינג.

באטר הצטרף לשאר בני משפחתו כשחזר לרפאבליק סיטי כאשר משפטה של ​​קובירה התחדש, והתאסף סביבה כשנודע לה שתיגזר למעצר בית באחוזת בייפונג לאחר שהודתה באשמה.[10]

אישיות[]

באטר הוא אב רגוע ואדיב לילדיו, ובעל אוהב לאשתו. הוא אדריכל עסוק שלפעמים מחליט להקדיש זמן לעבודתו על פני ארוחה משותפת עם משפחתו. באטר הוא אמיץ גם כשזה מגיע להתמודדות עם דמויות סמכותיות.[6]

הופעות[]

האגדה של קורה[]

ספר שלישי: שינוי (易)[]

  • 305. "שבט המתכת"
  • 306. "פצעים ישנים"
  • 308. "האימה שבפנים"

ספר רביעי: איזון[]

  • 405. "האויב בשער"
  • 406. "הקרב על זאופו"
  • 410. "המשימה בייפונג"
  • 412. "יומו של הענק"
  • 413. "תחנה אחרונה"

רומנים גרפיים[]

  • חורבות האימפריה חלק ראשון
  • חורבות האימפריה חלק שלישי

משפחה[]

טריוויה[]

  • באטר הוא אקרופובי, כלומר יש לו פחד גבהים.[6]
  • באטר הוא האדם הידוע השני שילד נקרא ישירות על שמו, הראשון הוא צ'אן והשלישי הוא צ'או.

הפניות[]

  1. 1.0 1.1 מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (11 ביולי 2014). "שבט המתכת", האגדה של קורה, פרק 31. (ספר 3: שינוי, פרק 5). ניקולדיאון.
  2. קייטי מאטילה (כתיבה) & איאן גרהאם (בימוי). (18 ביולי 2014). "פצעים ישנים", האגדה של קורה, פרק 32. (ספר 3: שינוי, פרק 6). ניקולדיאון.
  3. ג'ושוע המילטון (כתיבה) & קולין הק (בימוי). (25 ביולי 2014). "האימה שבפנים", האגדה של קורה, פרק 34. (ספר 3: שינוי, פרק 8). ניקולדיאון.
  4. ג'ושוע המילטון (כתיבה) & איאן גרהאם (בימוי). (31 באוקטובר 2014). "האויב בשער", האגדה של קורה, פרק 44. (ספר 4: איזון, פרק 5). ניקולדיאון.
  5. טים הדריק (כתיבה) & מלכיאור צוויאר (בימוי). (7 בנובמבר 2014). "הקרב על זאופו", האגדה של קורה, פרק 45. (ספר 4: איזון, פרק 6). ניקולדיאון.
  6. 6.0 6.1 6.2 טים הדריק (כתיבה) & מלכיאור צוויאר (בימוי). (5 בדצמבר 2014). "משימת בייפונג" האגדה של קורה, פרק 49. (ספר 4: איזון, פרק 10). ניקולדיאון.
  7. טים הדריק (כתיבה) & איאן גרהאם (בימוי). (19 בדצמבר 2014). "יומו של הענק", האגדה של קורה, פרק 51. (ספר 4: איזון, פרק 12). ניקולדיאון.
  8. מייקל דנטה דימרטינו (כתיבה) & מלכיאור צוויאר (בימוי). (19 בדצמבר 2014). "תחנה אחרונה", האגדה של קורה, פרק 52. (ספר 4: איזון, פרק 13). ניקולדיאון.
  9. מייקל דנטה דימרטינו (כותב), מישל וונג (איור), קיליאן נג (צביעה). חורבות האימפריה חלק ראשון (21 במאי 2019), Dark Horse Comics.
  10. מייקל דנטה דימרטינו (כותב), מישל וונג (איור), קיליאן נג (צביעה). חורבות האימפריה חלק שלישי (25 בפברואר 2022), Dark Horse Comics.
Advertisement