אווטאר Wiki
Advertisement

אסאמי סאטו היא אשת עסקים, תעשיינית, מהנדסת והבת היחידה של התעשיין העשיר לשעבר הירושי סאטו ושל אשתו יאסוקו סאטו שהייתה אדריכלית. למרות שהיא לא כשפית, כשגילתה שאביה עובד עם השיוויונאים היא לא הסכימה עם השנאה שלו לכשפים ונלחמה נגד השיוויונאים יחד עם צוות אווטאר. לאחר מאסרו של אביה, היא הפכה למנכ"לית החדשה של תעשיות העתיד ותכננה להחזיר את החברה לשיא הדומיננטיות הכלכלית ולשקם את המוניטין של החברה. שבועיים אחרי המיזוג ההרמוני, היא הצטרפה לחבריה בחיפוש אחר כשפי האוויר החדשים, אך לאחר זמן קצר החיפוש שלהם הופסק כאשר הלוטוס האדום ניסה לחטוף את אווטאר קורה בצאופו והם התרכזו בלהפיל את הארגון במקום. שלוש שנים מאוחר יותר, בשנת 174 לספירה, אסאמי סייעה לחבריה להביס את קובירה והחלה במערכת יחסים רומנטית עם חברתה הטובה, קורה.

היסטוריה[]

תחילת חייה[]

אסאמי נולדה ב-רפאבליק סיטי בשנת 152 לספירה היא גילתה תשוקה להנדסה ואדריכלות מגיל צעיר, ולמדה על הטכניקות הבסיסיות ועקרונות העיצוב במשרד של אמה. היא הופתעה לגלות שלא צריך להיות כשף כדי להיות מסוגל להשתתף בפרויקטים חשובים, כמו עיצוב של גורד שחקים. היא בנתה דגם קטן של גורד שחקים עבור יאסוקו עם כרטיסיות נייר, והביעה את שאיפתה ללמוד יום אחד בבית הספר להנדסה של תעשיות עתיד.

כשאסאמי הייתה בת שש, אמה נהרגה במהלך פריצה ושוד של האחוזה שלהם על ידי שלישיית אגני קאי. בעקבות הרצח של אמה, הירושי אימן את אסאמי על ידי מיטב המורים להגנה עצמית בעיר כדי להבטיח שהיא תמיד תוכל להגן על עצמה. למרות שלא ידעה זאת, המקרה הביא גם לכך שאביה פיתח טינה לכל הכשפים וזה גרם להצטרפותו לשוויונאים והפך ליצרן הנשק שלהם. היא גם קיבלה השכלה מקיפה במדע ובעסקים.

בגיל ארבע עשרה, אסאמי הייתה עדה לעסקה עסקית חשובה בין אביה לבין ווניונג קיאם. עם זאת, במהלך העסקה, ווניונג עזב, ויצר עבורו טינה שתחזיק מעמד אסאמי בהמשך חייה. בשנות העשרה שלה, אסאמי החלה לערב את עצמה באופן פעיל בתעשיות עתידיות כממציאה ואשת עסקים

שנת 170 לספירה[]

אסאמי ומאקו יושבים בכרכרה כשהיא מחבקת אותו ונהנים מרגע רומנטי ביחד

אסאמי ומאקו נהנים מרגע רומנטי ביחד

זמן מה לאחר הגעתה של אווטאר קורה לרפאבליק סיטי, אסאמי נתקלה בטעות במאקו עם הטוסטוס שלה כשהוא חצה לפתע את הרחוב כדי לתפוס עגלה. היא חשה אשמה על התאונה, היא התנצלה ולאחר שזיהתה אותו כקפטן סמורי האש, הזמינה אותו לארוחת ערב במסעדה יוקרתית בשם-Kwong's Cuisine. במהלך ארוחת הערב, היא למדה על מצבם הפיננסי של סמורי האש, וכמעריצה גדולה בעד כשפות, שכנעה את אביה לתת חסות לצוות באמצעות תעשיות העתיד. מערכת היחסים ביניהם המשיכה לצמוח לאחר מכן.

לאחר שהותקפה זירת הפרו-כשפות, אסאמי הציעה למאקו ולבולין מחסה באחוזת סאטו. זמן קצר לאחר מכן, קורה האשימה את הירושי בהיותו שוויונאי, מה שגרם ללין, טנזין ומשטרת רפאבליק סיטי לערוך חיפוש בביתה, כשגילתה שקורה צדקה. אסאמי נפגעה מאוד מחוסר הנאמנות של אביה ובחרה להילחם נגדו ונגד השוויונאים.

יחד עם קורה, בולין ו-מאקו, אסאמי הקימה את צוות האווטאר החדש ובאופן טבעי קיבלה על עצמה את תפקיד המנהיגה של הקבוצה. בזמן שניסתה להגן על הלא-כשפים של רובע דרגון פלטס, טרלוק עצר אותה בשל היותה לא כשפית בחוץ לאחר העוצר, אם כי היא שוחררה זמן קצר לאחר מכן על ידי לין בייפונג.

אסאמי גברה על אביה בקרב.כאשר השוויונאים תקפו את רפאבליק סיטי, אסאמי הצילה את טנזן מלכידה במטה המשטרה, לפני שנסוג למחתרת עם שאר הצוות. לאחר שנפרדה ממאקו, היא התחברה לבולין ולגנרל אירו כדי להוריד את ההמצאה האחרונה של אביה, מטוסי קרב בשדה תעופה סמוך. אסאמי השתמשה בטנק כדי להשמיד את כל המטוסים, אם כי היא נאלצה להילחם באביה כאשר הוא תקף וניסה להרוג אותה. כשהיא ניצחה בקרב בעזרתו של בולין, היא לכדה אותו, ומסרה אותו לשלטונות כדי להיכלא על פשעיו.

אסאמי הביסה את הירושי

אסאמי מביסה את אביה הירושי

שנת 171 לספירה[]

המיזוג ההרמוני[]

אסאמי ווריק

כדי להציל את תעשיות העתיד,אסאמי שיתפה פעולה עם וריק האקסצנטרי והאנוכי.

לאחר מאסרו של הירושי, אסאמי קיבל את השליטה על תעשיות עתידיות. עם זאת, המוניטין של החברה היה נמוך כתוצאה מהקשר של אביה עם השוויונאים, אסאמי נאבקה לשמור על עסקיה בחיים. שישה חודשים לאחר תבוסתו של אמון, היא נסעה לשבט המים הדרומי לפגוש את היזם וריק כדי להציל את החברה שלה מפשיטת רגל. עם מלחמת אזרחים בין שני השבטים, אסאמי הצטרף לקורה בניסיון למנוע את הסכסוך.

יחד עם האחרים, אסאמי חזרה לרפאבליק סיטי כדי לפגוש את הנשיא רייקו. שם היא גם בדקה איך החברה שלה מתפקדת. כשהבחינה שהחברה שלה זקוקה ליותר כסף, וריק הציע לה למכור את הטנקים לתושבי הדרום. עם זאת, בעקבות גניבת המשלוחים של תעשיות העתיד, אסאמי ומאקו הקימו פעולת עוקץ עם כנופיית השילוש המסוכן כדי ללכוד את הגנבים. עם זאת, הצמד נבגד וכל מלאי הציוד של החברה נגנב. בלי לאן לפנות, אסאמי מכרה את רוב המניות של תעשיות העתיד ל-וריק. היא ומאקו גם התחילו לצאת שוב, אם כי נותרו בספק לגביו כאשר הואשם בגניבת מוצרי החברה שלה.

אסאמי עם צוות אווטאר

על מנת להכניס את קורה, בומי, קאיה וטנזן לעולם הרוחות, אסאמי הציעה התקפה אווירית, כשהיא, מאקו ובולין משמשים כפיתיון.

על מנת להכניס את קורה, בומי, קאיה וטנזן לעולם הרוחות, אסאמי הציעה התקפה אווירית, כשהיא, מאקו ובולין משמשים כפיתיון. למרות שהנשיא רייקו סירב לעזור לקורה נגד אונלק, אסאמי הציעה לה סיוע בקלות וירדה לקוטב הדרומי עם שאר צוות אווטאר על ספינת הקרב שהם רכשו מוריק. היא הגתה תוכנית לתקוף מלמעלה, היא השתמשה במטוס של וריק כדי ליצור הסחה עם מאקו ובולין, בתקווה שזה יספיק לקורה, טנזן, קאיה ובומי את ההזדמנות להיכנס לעולם הרוחות. אולם התוכנית נכשלה, וכולם מלבד בומי נכלאו. לאחר שבומי שיחרר את כולם, קורה הורתה לאסאמי להטיס את טונרק הפצוע בחזרה לבקתות המרפא, בזמן שהכשפים ייכנסו לעולם הרוחות על מנת למנוע מאונלק להתמזג עם ואטו וכן למצוא את רוחו של ג'ינורה. אסאמי נשארה בבקתת המרפא עם קטרה, טונרק וסנה, כש הם משגיחים על גופתה של ג'ינורה. כאשר כשפית האוויר הצעירה התעוררה, אסאמי ביררה מיד על שלומם של חבריה והוקל לו לשמוע שקורה הציל את העולם.

בעקבות המיזוג ההרמוני, קורה נאלצה להילחם בכמה טנקים שעליהם פיקד לשימוש האדם המסתורי בשם הונדון. לאחר שהביסה את מה שיהיה הראשון מבין טנקים רבים, קורה שאלה באופן רטורי את כוחותיו של הונדון אם אסאמי יודעת על השימוש הנוכחי שלהם.

הלוטוס האדום[]

אסאמי הייתה עדה לגילוי של כשפי אוויר חדשים לאחר המיזוג ההרמוני, כאשר ראתה את בומי מכשף באופן בלתי צפוי באי מקדש האוויר. גם ידידותה עם קורה החלה להתחזק, והיא נתנה לה תמיכת אפילו כשקורה החלה להיות לא פופולרית על כך שלא הצליחה ל סלק את גפני הרוחות החדשים מהעיר. אסאמי בחרה להצטרף לחבריה למשימתם לטייל בממלכת האדמה בחיפוש אחר כשפי אוויר חדשים, והציעה להם להשתמש בספינת אוויר של תעשיות העתיד, מתוך אמונה שהם צריכים לנסוע בסטייל. הקבוצה התקשתה לשכנע כשפי אוויר חדשים רבים לנטוש את אורח חייהם ולהצטרף לאומת האוויר, והצליחו לגייס רק נער עבריין בשם קאי במסעם לבה סינג סה.

כשהם הגיעו לארמון המלכותי של ממלכת האדמה, הם מצאו שמלכת האדמה היא שליטה לא נעימה ותובענית שסירבה לסייע לאוואטר אלא אם כן הוא יסייע בקבלת תשלומי מס מלכותיים. אסאמי ליוותה את קורה למקום, שם הם לקחו את הכסף לפני שהתעמתו עם גומבו ושודדיו. בשובם לעיר, מאקו ובולין דיווחו כי כשפי אוויר מתגייסים לצבא, למרות שהמלכה הו-טינג הכחישה את כל הדיווחים על כשפי אוויר. לין הגיע במפתיע לעיר והודיעה ​​לקבוצה שארבעה פושעים מסוכנים נמלטו, והפצירה בהם לחזור לרפובליק סיטי. כאשר קורה התעקשה שיצילו את כשפי האוויר תחילה, אסאמי ולין ניהלו את ספינות האוויר, כשהאחרים נסעו למקדש האוויר הצפוני.

בהמשך החיפושים אחר כשפי אוויר, הצוות הגיע לעיר המתכת צאופו, שם פגשה את אחותה של לין, סו-יין, שבתה אופל הפכה לכשפית אוויר. אסאמי הופתעה גם לגלות את וריק חי כנמלט ​​בעיר. למרות שאופל עזבה בסופו של דבר למקדש האוויר הצפוני, צוות אווטאר הסתכסך עם זאהיר, פלי, גאזאן ומינג-הואה, שניסו לחטוף את קורה, כאשר אסאמי מוגנת מאחורי לוחית מתכת לפני שניתן היה להציל את קורה. לאחר שגילתה שיועצו המהימן של סו-יין אייווי הוביל את הפושעים לתוך העיר, צוות אווטאר עזב את שבט המתכת על מנת לאתר אותו לאחר שברח מהם. הצוות עקב אחר השביל אל מחוץ לנווה המדבר של הדקלים הערפיליים, וגילתה שאייווי עומד לפגוש את זאהיר במיקום שנקרא מטע ז'אי באו. בניסיון לעקוב אחריו למקום, הם חיפשו בחדרו של כשף המתכת, אם כי גילו שהמיקום נמצא בעולם הרוחות. בזמן שקורה עברה לעולם הרוחות על ידי מדיטציה, מינג-הואה וגאזאן תקפו את צוות אווטאר, ואילצו את אסאמי לברוח עם קורה על נאגה, שם הם נחטפו על ידי כוחות מלכת האדמה.

בעודה על סיפונה של ספינת אוויר בנויה בצורה גרועה, אסאמי הצליחה לשבור את המעקה אליו הייתה כבולה, לפני ששחררה את קורה. בזמן שהזוג הצליח לחטוף את ספינת האוויר, קורה שברה את הפקדים, מה שגרם לספינת האוויר להתרסק ולהשאיר אותם ואת הצוות תקוע במדבר סי וונג. לאחר שאסאמי בנתה ספינת חול מאולתרת, הם הצליחו לחזור למדבר סי וונג והתאחדו עם מאקו, בולין ולין, ולמדו מטונרק ולורד צוקו שזאהיר התנקש במלכת האדמה ואיים לחסל את כשפי האוויר. אלא אם כן קורה תכנע לו. הקבוצה חזרה לזמן קצר ל-צאופו כדי להיפגש עם סו-יין ושבט המתכת, שם אסאמי השגיחה על גופתה של קורה בזמן שהאווטאר ביקרה פעם נוספת בעולם הרוחות. לאחר מכן, הם היו מוכנים לצאת למקדש האוויר הצפוני כדי להתעמת עם הלוטוס האדום.

לאחר שהטיסו את הספינה לחצר המקדש, אסאמי, מאקו ובולין עקבו אחר גאזאן לכשפי האוויר לאחר שקורה הציעה להסגיר את עצמה, אך הם הבינו שרימו אותם ושרק טנזן נמצא שם, שאר כשפי האוויר היו רק בובות. גאזאן השתמש ב-כשפות לבה כדי לחסום את היציאה, ואילץ את הארבעה לברוח מהלבה דרך מעבר סודי. למרות שנראה כאילו הקבוצה תהרג על ידי לבה, בולין גילה את יכולות כשפות הלבה שלו כדי להציל אותם, בעוד קאי הגיע על ביזון צעיר על מנת להציל אותם מהמקדש המתמוטט. לאחר שהובלה למערות הכלא, הקבוצה חדרה למחבוא וארבו לנציבים של הלוטוס האדום, כשאסאמי גונבת את מפתחות השומרים ומשחררת את כשפי האוויר. לאחר שכשפי האוויר חולצו, אסאמי היתה עדה לתבוסתו של זאהיר בידי קורה ואומת האוויר, ונראתה מודאגת מאוד לראות את קורה מורעלת לפני שסו-יין הצילה את חיי האווטאר על ידי הוצאת הרעל בעזרת כשפות מתכת. שבועיים לאחר מכן, אסאמי ניחמה את קורה באי מקדש האוויר ועזרה לה להתלבש לטקס של ג'ינורה, שם נחשפו קעקועי המאסטר של ​​כשפית האוויר הצעירה.

בעקבות הטקס, אסאמי נפרדה מקורה כשעזבה לדרום כדי לרפא ולהחלים, והציעה לה שהיא תתלוה איתה לביתה, למרות שקורה סירבה. אסאמי התחילה לכתוב לקורה והחלה להבין את משיכתה לחברתה, אם כי לא חשפה זאת במכתביה. אסאמי היתה היחידה מחבריה של קורה שקיבלה תשובות. היא גם אפשרה למשפחתם המורחבת של מאקו ובולין להישאר באחוזה של משפחתה לאחר שביתם בבה סינג סה נשרף בתוך הכאוס שלאחר פטירתה של מלכת האדמה. אסאמי גם חתמה על חוזה חשוב עם העיר, שבו תעשיות העתיד החלה לעצב מחדש את התשתית של העיר סביב אזור הרוחות החדש.

שנת 174 לספירה[]

אישיות[]

יכולות[]

כישורי לחימה[]

מנהיגה עסקית ומהנדסת[]

כישורים אחרים[]

יחסים[]

קרובי משפחה[]

הופעות[]

Advertisement