אווטאר Wiki
Advertisement

אם הפנים היא אחת הרוחות העתיקות והחזקות ביותר. יש לה את היכולת לתת פנים ליצורים חיים, להעניק לצמחים ובעלי חיים סימנים של הבעות. אם הפנים היא הבעלים של זאב שפנים מוטבעות על פרוותו, המתגורר בעמק השכחה עם הרבה יצורים דומים אחרים. היא גם אמו של קו, גנב הפנים[2].

היסטוריה[]

מאז תחילת הזמן, אם הפנים יצרה פרצופים עבור יצורים חיים ובלתי-חיים כאחד, וטמנה חתיכה מעצמה בכל פנים שיצרה. בזכות מעשיה הגיעו הנפרדות והזהות לעולם. במהלך הזמן הזה, אם הפנים התנכרה לבנה, שלימים נודע בתור קו גנב הפנים.

לעתים קרובות חיפשו בני אדם את אם הפנים, בדרך כלל כדי לבקש ממנה לתת להם פנים וזהות חדשים. למרות שנעלבה כשהם היו דוחים את הפרצופים שיצרה עבורם, היא ריחמה עליהם מספיק כדי להיענות לבקשתם. עם זאת, אם הפנים הייתה מעניקה רק בקשה אחת לאדם אחד פעם בעונה. כשהזמן מגיע, היא מגיעה לעמק השכחה, בעקבות הנתיב שבחר לה רוח הזאב שלה וחיפשה אדם שאת רצונו היא תמלא.

יכולות[]

אם הפנים מציגה את חילופי הפנים של אורסה

אם הפנים יכולה להעניק לאדם זהות חדשה, הן פיזית, על ידי שינוי המראה שלו והן מנטלית, על ידי החלפת הזיכרון שלו.

הענקת פנים[]

היכולת הבולטת ביותר של אם הפנים היא הכוח שלה להעניק לאדם זהות חדשה, כולל לשנות פיזית את פניו של אדם לפנים חדשות לחלוטין ולשנות את הזיכרון שלו מבחינה מנטלית, כולל מחיקת זיכרונות עכשוויים או שחזור זכרונות אבודים. היא עושה זאת על ידי "השתלת" פנים של יצירתה על פניו המקוריים של האדם. היא מסוגלת לחוש כאב רגשי של מי שבנוכחותה, ואם מתאים, להציע תודעה חדשה שלא תזכור את הזיכרונות שגרמו לכאב הזה.

כוחה לתת פרצופים משפיע על סביבתה, ממתג פרצופים ארעיים על עצמים חיים ודוממים בסביבתה. היא גם יכולה לזהות, על ידי מגע, את שאריות התערבותו של קו שהושארו על הקורבנות שלו, ולתקן את ההשלכות של מעשיו.

כאשר הפנים ישוחזרו על ידה, הם לא יהיו באותו מצב בדיוק כפי שהיו כאשר נלקחו על ידי קו או השתנו על ידה, אלא ישקפו את הגיל הטבעי של הבעלים.

כישורים אחרים[]

לאם הפנים יש את היכולת לשנות את גודלה כרצונה, להיות מסוגלת לגדול מעבר לגודל של יער.

הפניות[]

  1. קומיקס החיפוש חלק 3
  2. קומיקס החיפוש.
Advertisement