אווטאר Wiki
Advertisement

איש הכרובים היה איש עסקים בממלכת האדמה ומייסד החברה שומר בע"מ, במקור הוא היה איש מכירות רגיל שהתמחה במכירת כרובים. איש הכרובים היה חסר מזל במהלך מאמציו העסקיים, הכרובים שלו הושמדו או ניזוקו באופן קבוע לאחר שנתקל בצוות אווטאר ואויביהם. בהשראת תקרית ב-Earthen Fire Refinery איש הכרובים הקים בסופו של דבר את "שומר בע"מ", חברה המייצרת מכוניות וטכנולוגיות אחרות בשנת 120 לספירה.

היסטוריה[]

חוסר מזל באומשו[]

בחורף שנת 100 לספירה, איש הכרובים ניסה להכנס לאומשו, אך השומר בכניסה לאומשו סירב להכניס אותו והעיף לו את עגלת הכרובים מהגשר, מה שגרם לו לצעוק "הכרובים שלי!". בהמשך היום איש הכרובים הצליח להכנס לאומשו ולהשיג עגלת כרובים חדשה, אך צוות אווטאר הרסו את העגלה שלו כשהתרסקו עליה עם קרון של מערכת הדיוור של אומשו, מה שגרם לו לצעוק שוב את המשפט הידוע "הכרובים שלי!", והוא כעס מאוד ודרש פיצוי. השומרים לקחו את צוות אווטאר למשפט אצל המלך בומי, בין היתר באשמת חבלה בכרוביו של איש הכרובים. בזמן המשפט איש הכרובים דרש "לערוף את ראשם! ראש לכל כרוב!" אך במקום לערוף את ראשם המלך ערך לכבודם משתה, לתסכולו של איש הכרובים. עגלתו של איש הכרובים נהרסה פעם שלישית באומשו על ידי המלך בומי ואנג שנסעו במערכת הדואר של אומשו והרסו את עגלתו שוב, מה שגרם לו לצעוק בפעם האחרונה באומשו את המשפט "הכרובים שלי!"[1].

מסע ועבודה בבה סינג סה[]

לאחר חוויתו הקשה באומשו איש הכרובים עזב את אומשו לציר הסוחרים בעיר נמל בממלכת האדמה. שם התחיל למכור כרובים שוב עם עגלת כרובים חדשה. אנג הרס את העגלה של איש הכרובים על ידי כשפות אוויר כאשר ברח מחבורת פיראטים. מה שגרם לאיש הכרובים לצעוק את המשפט הידוע "הכרובים שלי!", ולאחר מכן להצהיר שציר הסוחרים גרוע יותר מאומשו.[2]

לאחר שאיש הכרובים עזב את ציר הסוחרים הוא הלך אל בה סינג סה. כאשר איש הכרובים הגיע אל מפרץ הירח המלא יחד עם עוד פליטים רבים שניסו להגיע אל בה סינג סה, איש הכרובים ניגש אל בודקת הדרכונים בשביל לקבל כרטיס כניסה למעבורת. בודקת הדרכונים סירבה להביא לו כרטיס בטענה ש"תולעת כרוב אחת יכולה להרוס את כל המערכת האקולוגית של בה סינג סה!", ומורה לאבטחה להרוס את עגלת הכרובים שלו על ידי דוב פלטיפוס של האבטחה. איש הכרובים אומר ביאוש "הכרובים שלי..." ונגרר מהמקום על ידי האבטחה.[3]

לאחר שאיש הכרובים הצליח להגיע אל בה סינג סה, עגלת הכרובים שלו נהרסה על ידי ארנבורו שהסתובב חופשי כאשר אנג שיחרר את חיות גן החיות בניסיון להוציאן מחוץ לעיר לשטחים הפתוחים. כאשר עגלתו נהרס, איש הכרובים הגיב בייאוש באמירת המילים "הכרוב... אה, לא חשוב".

מאוחר יותר, איש הכרובים פגש את פו און טים, מחזאי אשר עסק בכתיבת מחזה על אווטאר אנג וחבריו. כאשר איש הכרובים פגש את פו און טים, הוא שחזר את פגישותיו עם האווטאר. בגלל הידע הרב של איש הכרובים בנושא, המחזאי הזכיר אותו בפוסטר של ההצגה כ"סוחר כרוב מפתיע בעל ידע עצום".[4]

התיישבות[]

(חסר, להשלים מהקומיקס "הקרע")

איש הכרובים פסל

פסלו של איש הכרובים מרים כרוב על יד עגלתו.

מורשת[]

על יד מבנה החברה של "שומר בע"מ" ניצב פסל של איש הכרובים עומד מרים כרוב אל על ליד עגלת הכרובים שלו.[5]

יכולות[]

קרובי משפחה[]

באגדה של קורה ראינו את בנו של איש הכרובים (Lau Gan-Lan) אך לא ידוע לנו עליו הרבה חוץ מזה שהוא מנהל את החברה של אביו (איש הכרובים) שנפטר "שומר בע"מ"

הופעות[]

אווטאר: כשף האוויר האחרון[]

ספר ראשון: מים (水)[]

ספר שני: אדמה (土)[]

קומיקסים[]

  • הקרע - ספר שני.
  • הקרע - ספר שלישי.

משחקי אווטאר[]

  • Avatar: Generations

טריוויה[]

  • את ההשראה לרעיון הקומי של איש הכרובים שצץ מידי פעם בעלילה, שאבו היוצרים מאחת הסדרות החביבות עליהם, "Cowboy Bepop". שם יש חבורה של 3 זקנים שצצים להם מידי פעם[6].

הפניות[]

  1. ג'ון אובריאן (כתיבה) & אנתוני ליוי (בימוי). (18 במרץ 2005). "מלך אומשו". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 5. (ספר ראשון: מים, פרק 5). ניקלודיאון.
  2. ג'ון אובריאן (כתיבה) & אנטוני ליאולי (בימוי). (29 באפריל 2005). "מגילת כשפות המים". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 9. (ספר 1: מים, פרק 9). ניקלודיאון
  3. מייקל דנטה דימרטינו, ג'ושוע המילטון (כתיבה) & איתן ספולדינג (בימוי). (15 בספטמבר 2006). "מעבר הנחש". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 32. (ספר שני: אדמה, פרק 12). ניקלודיאון.
  4. טים הדריק, ג'ושוע המילטון, ג'ון אובריאן (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (18 ביולי 2006). "השחקנים מהאי אמבר". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 57. (ספר שלישי: אש, פרק 17). ניקלודיאון.
  5. מייקל דנטה דימרטינו, בריאן קונייצקו (כתיבה) & יואקים דוס סנטוס, קי יון ריו (בימוים). (19 במאי 2012). "התוצאות", האגדה של קורה, פרק 7. (ספר 1: אוויר, פרק 7). ניקולדיאון.
  6. אווטאר: כשף האוויר האחרון - אומנות הסדרה המצוירת, עמוד 48.
Advertisement