אווטאר Wiki
Advertisement

"כשפות האוויר היא על כל תנועות ספירלה. כאשר אתה נתקל בהתנגדות, אתה חייב להיות מסוגל לשנות כיוון בהתראה של הרגע."

- טנזין תוך ההוראה קורה כשפות האוויר  ב" עלה ברוח ".

טנזין, ילדיו, ומהרהר קורה.

אדוני כשפות האוויר להעסיק אימונים שונים שמסייעים במידה ניכרת לתלמידיהם בשליטה באמנות. הכשרת כשפות האוויר מתמקדת בהימנעות מהתנגדות. לדברי טנזין, צריך גם להיות בסביבה ללא כל סח דעת שקטה. [1]

תוכן

[להראות]

כשפות האוויר שערי

עריכה[]

ג'ינורה  ממחיש כיצד לעבור את המכשיר.

ככשפות האוויר היא משמעת הגנתית ביותר, זה חיוני כדי לבנות את האינסטינקט להימנע ולהתחמק מעימות, כמו גם ללכת בדרך עם התנגדות הנמוכה ביותר. לשם כך, שערי כשפות האוויר משמשים. מטרתו של התרגיל היא לטוות את הדרך שלך דרך השערים בלי לגעת בם. כשפות האוויר משמש כדי להגדיר את השערים בתנועה, או על ידי הורים או על ידי כשפות האוויר תלמיד בחור שסיים את התרגיל, המחייב את התלמיד ללמוד כדי לעבור כיוונים בהתראה של רגע כדי להגיע לצד השני. התחיל לפלס את דרכו של אדם דרך הלוחות יגרום להם להכות את התלמיד בזמן שהם מנסים לחצות אותו. [2]

מדיטצית

מדיה:עריכה[]

אוויר הוא האלמנט של חופש, [3] ובתור שכזה, יש צורך ללמוד איך להגיע לתפיסה זו. מדיטציה נועדה לעזור לתלמידו או לאפשר את רוחה לנדוד, כמו האוויר. זה אמור להיות פשוט, בלי שום סיכוי לעשות משהו לא בסדר, כי כמו טנזין לשים אותו, יש "מה לעשות". [2]

מכס

מדיה:עריכה[]

כשפות האוויר  קעקועי שליטה.

זה מסורתי שברגע מכופף אוויר יוצר כשפות האוויר "מהלך" שלו או שלה ומעביר את 36 רמות שונות, [4] שהוא או היא נחשבת לאב, המאפשרת לו או לה להיות מקועקעת עם חמישה חיצים כחולים בהירים: 1 המשתרע מבסיס עמוד השדרה למצח, אחד לכל יד והצביעה על הידות, ודומה לרגליים. עיצוב זה מחק את הסימונים של ביזון השמים, את airbenders המקורי. בניגוד לairbenders רב אחר, המקבל את מעמדם מאוחר יותר בחיים, הסמל אנג קבל את הקעקועים שלו בגיל הצעיר של 12, לאחר שהמציא את טכניקת קטנוע האוויר. נראה כי נוודי אוויר בלבד או אווטרים לשאת בקעקועים, בעוד אווטרים של עמים אחרים ששולטים כשפות האוויר לא יקבלו את הסימונים. [5]

טריווית

מדיה:עריכה[]

■ כשפות האוויר  השערים הופיעו לראשונה בסרט כשף האוויר האחרון כ" שטח אימונים "" נוודי האוויר.

מדיה:עריכת[]

הפניות

1. ↑ ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור: ב -6 באפריל, 2012.

2. ↑ 2.0 2.1 "עלה ברוח". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '2, ספר אחד: אוויר
3. ↑ "עבודה ביטר". אהרון Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. יוני 2, 2006. מס '9, ספר השנייה: כדור הארץ
4. ↑ המגילות האבודות: אוויר.

5 ↑ מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.

ראה גם

מדיה:עריכה[]

תודה לכם

כשפות האוויר זה קל בוא אני ילמד אתכם שלום קוראים לי עומר קודם צריכים לעשות תנועת כשפות אוויר ואז מקבנים את הרוח למטרה והיה לכם רוח כמו של לאנג יש כשפות שצריך לשלוט בארבעת יסודותיו שהיה שבת שלום ומבורך[]

הצלחתי לעשות באמת אתר הכי מדליק ברשת מי שראה הוא מלך גדול באמת יקבל פרס מי עומרי

בייייייייייייי

הכשרת כשפות מיאיך אני יכול להיות במצב אווטאר[]

הכשרת כשפות אש[]

Advertisement