אווטאר Wiki
Advertisement

אולפני אווטאר היא חברת הפקות שהושקה על ידי ניקולודיאון, עם בריאן קונייצקו ומייקל דנטה דימרטינו כמנהלי הקריאייטיב הראשיים. היא הוכרזה על ידי Paramount+ ב-24 בפברואר 2021. האולפן יפיק חומרים חדשים לגמרי המתרחשים ביקום אווטאר, כולל סדרות חדשות, תוכן קצר, ספין אופים וסרטי קולנוע.

פרוייקטים[]

לפי דימרטינו וקונייצקו, יש להם תוכנית רב-שכבתית לעתיד סדרות אווטאר. הפרויקטים יתרחבו על העבר שלא נחקר ברובו, כמו גם על העתיד של עולם אווטאר. כל פרויקט "ירגיש כמו אווטאר", אך יהיה בעל גוון ומראה ייחודי משלו. הם גם הצהירו שאין תוכנית לעבוד על עיבודים של קומיקס או ספרים של אווטאר. התוכן של אולפני אווטאר יתרחב על קאנון ספרים נלווים.

נכון לעכשיו, אולפני אווטאר עובדים על שלושה סרטי אנימציה חדשים לקולנוע. שלושת הפרויקטים ייעשו בסגנון היברידי מקורי דו-ממדי וממוחשב (CG), ובשיתוף פעולה עם Flying Bark Productions. דימרטינו וקונייצקו בחנו סגנונות היברידיים של 2D-3D, למרות שהרעיון הזה נמחק, כמו גם אנימציית 3D טהורה. גם סדרת אווטאר נוספת אמורה להיכנס לייצור. Viacom הציגה רשימות משרות עבור אולפני אווטאר בינואר 2022. דווח כי אמנות קונספט לסרט הראשון הוצגה בפסטיבל האנימציה הבינלאומי לקולנוע של אנסי, כשהיא מציגה צילום של עיר מוקפת חומה עם מגדל ענק (מאוחר יותר הובהר כדומה למבצר של גנרל פונג) עם הכיתוב "האוואטר חוזר" וסמל היסוד של האדמה.

במקביל, אולפני אווטאר עזרו ליצור חומר קאנון חדש לאגדות אווטאר: המשחק, רומנים של דברי ימיו של האווטאר, קומיקס, וספר הבישול של אווטאר: כשף האוויר האחרון: מתכונים רשמיים מארבעת האומות. גם משחקי וידאו מרובים נמצאים בפיתוח.

סרט על אווטאר אנג ללא שם[]

הסרט הראשון אמור לצאת לאקרנים ב-10 באוקטובר 2025 על ידי Nickelodeon Animation, Paramount Animation ואולפני אווטאר. הסרט בבימויו של לורן מונטגומרי, יתמקד באווטאר אנג וחבריו. הפקת הסרט התחילה בסוף 2021.

טריוויה[]

  • היוצרים מאמינים שיש להם כעת את החופש והתמיכה ליצור כל פרויקט אווטאר פוטנציאלי שהם יכולים לחשוב עליו.
  • בעוד שאולפני אווטאר מייצרים תוכן מונפש, חומר שפורסם עדיין יהיה חלק מסדרות אווטאר בעתיד.
  • לדברי נשיא ומנכ"ל ניקלודיאון, בריאן רובינס, ההצלחה של אווטאר: כשף האוויר האחרון והאגדה של קורה בנטפליקס ו-Paramount+ (שנקראה בעבר CBS All Access) הובילה ישירות להקמת אולפני אווטאר.
  • ג'רמי צוקרמן אישר שהוא יעבוד עם אולפני אווטאר.
  • ב-3 בספטמבר 2021, ג'ואן הילטי הודיעה שהיא תצטרף לאולפני אווטאר כעורכת ההנהלה שלה.
  • אושר כי לורן מונטגומרי עובדת כבמאית הסרט הראשון מאולפני אווטאר.
  • אושר כי סטיב אהן עובד כמנהל סיפור באולפני אווטאר.
  • אריק קולמן יחזור כמפיק בסרט הראשון ללא שם . מאוחר יותר הוא היה רשום כמנכ"ל אולפני אווטאר.
  • טים הדריק הקניט שדמויות שהופיעו בקומיקס אווטאר יופיעו במדיה המצוירת בעתיד.
Advertisement