אווטאר Wiki
Advertisement

אויאג'י היה מנהיג הכפר באי קיושי. גאוותו הגדולה הייתה על כך שהאי קיושי נשאר מחוץ למלחמת מאה השנים, והיה חושד ונזהר מאוד מזרים שעלולים לאיים על שלום האי. כשאווטאר אנג וחבריו הגיעו לאי לראשונה, הוא לא בטח בהם וחשד שהם מרגלים של אומת האש. אך מאוחר יותר הוא עמד לצידם ועזר להביא את אנשיו למקום מבטחים כאשר אומת האש תקפה.

היסטוריה[]

אויאג'י היה מנהיג הכפר באי קיושי לפחות משנת 80 לספירה[1]. אויאג'י היה קרוב לסוקי, מינגשיה וחברותיהן כשהם גדלו בכפר שלהם, אבל ידע גם להיות קפדן כשהיה צריך. לאחר שמחבת של לחמניות מאודות נעלמה מהמטבח המשותף, אויאג'י ניגש את הבנות ושאל מי לקח אותן. סוקי ענתה שהיא לא יודעת כלום על הלחמניות, ואויאג'י הביע את אכזבתו מכך שסוקי שיקרה לו ולכל הבנות שרצו להיות לוחמות קיושי. מכיוון שאף אחת מהן לקח אחריות על העלמת המחבת, הוא הטיל על כל הקבוצה עונש לקרצף את המטבח. הוא גם פיקח על סוקי וחבורתה כשהצטרכו לעשות מטלות, כמו איסוף עשבי כופתאות לכפר[2].

שנים מאוחר יותר, אויאג'י היה מנהיג הכפר בזמן שאנשיו סבלו מרעב קשה. סוקי וחבריה הצליחו לאסוף עשבי כופתאות בצפון האי כדי לחדש את מאגרי המזון שלהם, אבל מינגשיה עדיין האמינה שהם חייבים לפתוח את האי, ועתרה לאויאג'י ולשאר מנהיגי הכפר. עם זאת, המנהיגים דחו את בקשתה של מינגשיה, מה שהוביל בסופו של דבר לבחירתה לעזוב את האי קיושי ולחקור את שאר העולם[2].

אויאג'י מזעיק את לוחמות הקיושי

אויאג'י מזעיק את לוחמות הקיושי כשצוקו תוקף את הכפר.

כשאנג, קטרה וסוקה הגיעו לאי קיושי בחורף של שנת 100, אויאג'י, סוקי ושאר לוחמי הקיושי חשדו בתחילה באנג, לא האמינו שהוא האווטאר. הם שוכנעו בזהותו רק כשהציג את יכולות כשפות האוויר שלו. לאחר שהנסיך צוקו וכוחותיו הגיעו האי, אויאג'י רץ לסוקה וללוחמי קיושי כדי להזהיר אותם ולקרוא להם להגן על הכפר. מאוחר יותר, לאחר שאנג השתמש באונאגי כדי לכבות את השריפות שאחזו בבתי הכפר אחרי המתקפה, הוא הודה בשקט לאנג[3].

מכיוון שהאווטאר וחבריו סייעו להם למרות היותם זרים, אויאג'י נהיה יותר פתוח לקבל זרים לאחר מכן. השינוי נהיה רלוונטי כאשר תושבי הכפר נאלצו לבנות מחדש את בתיהם ההרוסים. לשם כך הם נזקקו למשאבים, ובמקביל היו יותר פגיעים לפושעים. מנהיג הכפר קיבל אפוא את סיועם של כמה הרפתקנים שהציעו לתמוך בלוחמות הקיושי בהתמודדות עם פעילות שודדי הקוי השחורים. הזרים גם רכשו חומרי בניין, סחרו אותם עם אויאג'י ובכך סייעו בשיקום מלא של הכפר. מאוחר יותר, אויאג'י ארגן חגיגה באנדרטת קיושי.

כמה חודשים לאחר מכן, אויאג'י עזר לקטרה וסוקה במחקר שלהם לטהר את שמו של אנג לאחר שנכלא בכפר צ'ין. הוא הסביר את האגדה סביב כלי הנשק והבגדים של אווטאר קיושי תוך שהוא מנסה למנוע מהאחים לגעת בהם והסביר את המשמעות של הולדת קיושי. הוא גם הודיע לסוקה על כך שסוקי עזבה את האי קיושי ההשפעה שהייתה לצוות אווטאר עליה[4].

הופעות[]

אווטאר: כשף האוויר האחרון[]

תיאור[]

תכונות[]

אויאג'י הוא אדם זקו טוב לב, אך קשוח ומעניש בחומרה על מעשים. אויאג'י הוא מנהיג טוב ונותן את עצותיו הטובות ביותר לאנשי קיושי.

מראה[]

אויאג'י הוא בעל זקן ושיער אפור, עם קוקו גדול עומד. כמו שאר אנשיו, גם הוא נוהג ללבוש גלימות ובגדים כחולים.

טריוויה[]

  • אויאג'י (親父, おやじ) היא מילה יפנית לא רשמית שמשמעותה "זקן", המשמשת להתייחסות בחיבה לאב, בוס ותיק או קרוב משפחה מבוגר; זה משקף את מיקומו של אויאג'י בכפר שלו.

הפניות[]

  1. מהאתר הרשמי של אווטאר: כשף האוויר האחרון, במקור ב-Nick.com. האנציקלופדיה לא זמינה כעת, והמידע הועבר לארכיון "התורה האבודה של אווטאר אנג" בדף דמות: אויאג'י.
  2. 2.0 2.1 קומיקס "סוקי לבדה".
  3. ניק מליס (כתיבה) & ג'יאנקרלו וולפה (בימוי). (4 במרץ 2005). "הלוחמים מקיושי". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 4. (ספר ראשון: מים, פרק 4). ניקלודיאון.
  4. ג'ון אובריאן (כתיבה) & לורן מקמולן (בימוי). (28 באפריל 2006). "יום האווטאר". אווטאר: כשף האוויר האחרון, פרק 25. (ספר שני: אדמה, פרק 5). ניקלודיאון.
Advertisement