אווטאר Wiki
Advertisement

דף זה הוא על הפרק השמיני בעונה הראשונה של אווטאר: כשף האוויר האחרון, לדף של האווטאר הקודם לאנג - רוקו .

"אווטאר רוקו" הוא הפרק השמיני בספר ראשון: מים, אווטאר: כשף האוויר האחרון והשמיני בסדרה כולה. הפרק שודר לראשונה ב-15 באפריל 2005.

תקציר[]

החבורה מגיעה למקדש האש, אך להפתעתם חכמי האש רוצים למנוע מאנג לדבר עם רוקו. רק חכם אש אחד, שאיו, רוצה לעזור להם והוא מוביל אותם במעבר סודי ישר לקומה העליונה, שם האולם עם הפסל של אווטאר רוקו. אנג צריך להגיע לרוקו בשעת שקיעת השמש, וכשהאור נוגע בעיניו של רוקו הוא ידבר איתו.
בינתיים, צוקו וצאו גם בדרכם למקדש האש.
בעזרת תחבולה של סוקה, חכמי האש פותחים את האולם המקודש, ואנג מצליח לבסוף להיכנס למרות שצוקו עיכב בעדו.
אנג מדבר עם אווטאר רוקו. רוקו אומר לו שעליו ללמוד את שלושת האלמנטים הנותרים עד סוף הקיץ הקרב, כי אז יבוא שוב כוכב השביט של סוזין ואוזאי ישתמש בו לגמור את המלחמה.
בינתיים בחוץ, צאו מגיע עם חייליו. הם עוצרים את כולם ומתכוננים לתקוף את אנג כשייצא.
אך ביוזמתו של רוקו אנג לובש את דמותו תוך מצב האווטאר, מחריב את המקדש ומבריח את כולם. כשהשמש שוקעת אנג יוצא ממצב האווטאר והוא וחבריו בורחים גם מהמקדש ההולך ונחרב.

סיכום הפרק[]

קרדיטים[]

נכתב ע"י:[]

דיבוב מקורי:[]

דיבוב עברי:[]

הערות הפקה[]

תמלול[]

תוספות אווטאר[]

המשכיות הסדרה[]

חשיפות של דמויות[]

פאשלות[]

טריוויה[]

Advertisement