אווטאר Wiki
Advertisement

אווטאר: כשף האוויר האחרון היא סדרה שתצא בקרוב על ידי נטפליקס בשיתוף עם ניקולודיאון, שמטרתה לספר מחדש את הסיפור של אווטאר: כשף האוויר האחרון בפורמט לייב אקשן. גם מייקל דנטה דימרטינו וגם בריאן קונייצקו חזרו לעמוד בראש העיבוד הזה, עד שעזבו את הסדרה ב-2020. ההפקה הייתה אמורה להתחיל במקור ב-2019, כאשר התוכנית הייתה אמורה להיות משודרת ב-2020; עם זאת, ההפקה החלה רשמית ב-16 בנובמבר 2021, כשהתוכנית אמורה לעלות לשידור ב-2024.

שחקנים[]

ראשיים[]

  • גורדון קרומייר - אנג, ילד בן שתים עשרה חסר פחד ואוהב כיף שבמקרה הוא האווטאר, המאסטר של כל ארבעת היסודות ושומר האיזון והשלום בעולם. אנג הוא גיבור בעל כורחו, שנאבק להתמודד עם נטל חובותיו, תוך שהוא מחזיק באופי ההרפתקני והשובב שלו.
  • קייאנטיו - קטרה, כשפית מים נחושה ומלאת תקווה, האחרונה בכפר הקטן שלה. למרות שהיא רק בת ארבע עשרה, היא כבר עברה טרגדיה אישית גדולה, שמנעה אותה מלעלות לפוטנציאל האמיתי שלה, אם כי זה מעולם לא עמעם את רוחה החמה והאכפתית.
  • איאן אווזלי - סוקה, אחיה העגום ורב התושייה בן ה-16 של קטרה. בטוח כלפי חוץ, אפילו חצוף, הוא לוקח את האחריות שלו כמנהיג השבט שלו ברצינות, למרות הספקות הפנימיים שלו לגבי כישורי הלוחם שלו... ספק אם הוא מסתיר בשנינותו ובחוש ההומור הקשוח שלו.
  • דאלאס ליו - צוקו, כשף אש מיומן ונסיך הכתר האינטנסיבי והשמור של אומת האש. כעת הוא מסתובב בעולם בגלות, הוא במסע אובססיבי ללכוד את האווטאר מכיוון שהוא מאמין שזו הדרך היחידה להחזיר את חייו ולעמוד בדרישותיו של אביו האכזר והשולט, שליט האש.

אומת האש[]

  • דניאל קאי קים - שליט האש אוזאי, המנהיג המונע באכזריות של אומת האש שדורש מכולם לעמוד בסטנדרטים הבלתי אפשריים שלו, במיוחד מבנו המתבגר, הנסיך צוקו. הדחף של אוזאי לכבוש ולאחד את העולם תחת שלטון כיפות אש הוא נטל משפחתי - הוא מאמין שזהו גורלו לסיים מלחמה שהתחילה על ידי אבותיו.
  • פול סאנג יו לי - דוד אירו, גנרל אומת האש בדימוס והמנטור החכם והמפרגן של אחיינו חם-הראש, הנסיך צוקו.
  • קן ליונג - המפקד זאו, קצין צבא של אומת האש, אשר להוט למנף מפגש בלתי צפוי עם הנסיך צוקו הנואש כדי לקדם את מטרותיו האישיות.
  • אליזבת יו - אזולה, הנסיכה המונעת באינטנסיביות של אומת האש. ילדת פלא מכופפת אש ופרפקציוניסטית חסרת רחמים, היא לא תעצור כלום כדי להבטיח את מעמדה כיורשת העצר.
  • מומונה טמאדה - טיי לי, נערה אנרגטית ואופטימית ואחת מחברותיה הטובות של הנסיכה אזולה.
  • טליה טראן - מיי, נערה בלתי נסבלת, שיחד עם טיי לי, היא אחת מבעלות בריתה הקרובים ביותר של הנסיכה אזולה.
  • ריי איסקנדר - סגן ג'י, הקצין הראשון של הספינה של הנסיך זוקו.
  • הירו קנגווה - שליט האש סוזין, השליט הקודם חסר הרחמים והשאפתן של אומת האש וסבו של שליט האש אוזאי.
  • סי אס לי - אווטאר רוקו, אווטאר עבר חכם ומיטיב מאומת האש.
  • פרנסויס צ'או - החכם הגדול, המנהיג הרוחני הנערץ של אומת האש ושומר המקדש של אווטאר רוקו.
  • ריאן מה - סגן דנג, מפקדו השני של המפקד זאו.

שבת המים[]

  • קייסי קאמפ הורינק - סב-סב, סבתם של קטרה וסוקה.
  • איי מרטינז - פאקו, המאסטר הוותיק לכשפות המים של שבט המים הצפוני ומגן עז של המסורות שלהם.
  • אמבר מידת'נדר - הנסיכה יו, המנהיגה הרוחנית הרחומה של שבט המים הצפוני.
  • אירן בידרד - יאגודה, מרפאת אמפתית המשמשת מודל לחיקוי עבור כשפי המים של השבט שלה.
  • ג'ואל אאוטלט - האן, לוחם חזק ומיומן עם נאמנות בלתי מעורערת לשבט שלו.
  • נתניאל ארקנד - צ'יף ארנוק, אב לנסיכה יו ולמנהיג המכובד של השבט שלהם.
  • מיגוון פיירברות'ר - אווטאר קורוק, אווטאר עבר עם עבר רדוף.
  • ג'ואל מונטגרנד - האקודה.

ממלכת האדמה[]

  • מריה זאנג - סוקי, המנהיגה המפחידה של לוחמות הקיושי, כוח לוחם נשי מובחר המוקדש להגנה על הקהילה שלהן ולשמירה על האידיאלים של אווטאר קיושי.
  • טמלין טומיטה - יוקארי, אמה של סוקי וראש העיר המגוננת בחירוף נפש של הכפר הקטן שלה באי קיושי.
  • יוון צ'פמן - קיושי, לוחמת אגדית נערצת על אומץ ליבה, כישורי הלחימה האימתניים ומסירותה הבלתי מתפשרת למען הצדק.
  • ארדן צ'ו - ג'ון, ציידת ראשים קשוחה ומתמידה הידועה ביעילותה חסרת הרחמים.
  • אוקרש אמבודקר - המלך בומי, השליט העתיק של עיר ממלכת האדמה אומאשו.
  • דני פודי - המכונאי, ממציא ומהנדס אקסצנטרי שעושה כמיטב יכולתו לגדל את בנו בעולם מוכה מלחמה.
  • לוסיאן רייבר צ'אואן - טיאו, בנו האידיאליסט של המכונאי.
  • ג'יימס סי - מוכר הכרובים, מוכר ירקות אורך רוח באומאשו.

נוודי אוויר[]

  • לים קאי סו - ג'יאטסו, נווד אוויר אדיב ואכפתי שהוא השומר, דמות האב והחבר הכי טוב של אנג.

אחר[]

  • ג'ורג טאקיי (דיבוב) - קו, רוח עתיקה וטורפת.
  • רנדל דוק קים (דיבוב) - וואן שי טונג, מופיע בצורת ינשוף ענק ומכונה גם רוח הידע.

פרקים[]

העונה הראשונה תהיה מורכבת משמונה פרקים, שכל אחד מהם יהיה שעה. רשימת הכותרים לעונה הראשונה פורסמה באתר Guild of America West.

פרק בסדרה פרק בעונה שם פרק במאי/ת כותבים תאריך יציאה מקורי
1 כשף האוויר האחרון מייקל גוי אלברט קים, מייקל דנטה דימרטינו ובריאן קונייצקו 2024
2 לוחמים ג'ושוע הייל פיאלקוב
3 אומשו יפורסם בהמשך כריסטין בוילאן
4 אל תוך האפלה קילי מקדונלד
5 המסע המופלא גבריאל ליאנס
6 מסכות אמילי קים, האנטר רייס ומייקל דנטה דימרטינו
7 הצפון אודרי וונג קנדי
8 אגדות ג'ט ווילקינסון אלברט קים

הפקה[]

לפני שנעשו בחירות הליהוק, נאמר על ידי דניאל ריכטמן בפוסט שהם "מחפשים צוות אסייתי בעיקר וילד אסייתי בן 12-14 כדי לגלם את אנג". דימרטינו וקונייצקו אישרו זאת בפוסט משלהם, ואמרו שהם רוצים ליצור תוכנית שתכלול "צוות מתאים מבחינה תרבותית, לא מסויד".

ידוע שהאנשים והאולפנים הבאים מעורבים בתוכנית:

  • ג'אנג צ'ול לי כמעצב קונספט.
  • אדי בונין כמנהל הפקת VFX לעונה הראשונה.

ב-12 באוגוסט 2020, דימרטינו וקונייצקו הודיעו שהם עזבו את ההפקה ביוני, תוך ציון הבדלים יצירתיים עם נטפליקס.

ב-15 במרץ 2021, אושר כי אלברט קים יהיה השואוראנר עבור עיבוד הלייב אקשן בנטפליקס, כשההפקה תחל ב-16 באוגוסט 2021 בוונקובר, קנדה. ב-18 ביולי 2021, דווח כי מועד ההפקה מתעכב, שוב, ל-16 בנובמבר 2021, והוא יסתיים עד מאי 2022.

ב-12 באוגוסט 2021, אלברט קים כתב חיבור המפרט מדוע בחר להצטרף לפרויקט עיבוד לייב אקשן. הוא דן כיצד טכנולוגיית VFX בוגרת כעת, וכיצד הוא רואה בכך הזדמנות לספר סיפור. לצד חיבור זה, הוכרזו צוות השחקנים והצוות לפרויקט. ב-16 בנובמבר 2021, ההפקה החלה באופן רשמי.

ב-22 במרץ 2022, פול סון-היונג לי הכריז שהסדרה השתמשה בתקציב של לפחות 100 מיליון דולר.

ב-17 ביוני 2023, טריילר טיזר ראשון ומבט ראשון על אנג, קטרה, סוקה וצוקו הוצגו במהלך טודום של נטפליקס בסאו פאולו, שם הוכרז לראשונה שהתוכנית תשודר ב-2024.

Advertisement