Avatar Wiki
Advertisement
UnitedRepublicEmblem
"See? Pabu's not just a one trick poodle pony."
Bolin puhuu Makolle ja Korralle Pabusta.[1]
Pabu
Pabu
Elämäkerta
Kansalaisuus

Yhdistynyt tasavalta

Etnisyys

Maan valtakunta[2]

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Uros

Ihon väri

Punainen

Ihotyyppi

Turkki

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Bolin, Mako, Korra, Naga, Asami Sato

Viholliset

Amon, Alipäällikkö, Ekvalistit

Asema
  • Bolinin tulifretti
  • Tulifrettien maskotti
Yhteistyö
Ensiesiintyminen

"The Revelation"

Viimeinen esiintyminen

"The Last Stand"

Ääninäyttelijä

Dee Bradley Baker

Pabu on ilkikurinen tulifretti, joka on Bolinin lemmikki. Se joutuu usein vaikeuksiin, joista se kuitenkin selviää terävien hampaidensa ja ketteryytensä ansiosta. Hän on ollut Bolinin rikoskumppani useammassa kuin yhdessä tapauksessa.

Trivia[]

  • Pabulla on yhtäläisyyksiä Momon kanssa.
    • Molempien ensiesiintyminen oli kolmannessa jaksossa.
    • Herra Feng kuvaili Pabua "rottanäädäksi" ja Skoochy kutsui virheellisesti Pabua "jonkinlaiseksi apinarotaksi", mikä muistuttaa, kuinka ihmiset usein erehtyivät luulemaan Momoa joksikin toiseksi eläimeksi.
    • Kummatkin söivät viidennessä jaksossa mahansa pullolleen; Momo söi kuningas Bumin vankityrmässä, ja Pabu söi nuudeleita Bolinin kanssa.
    • Naga piti Pabua välipalana ensimmäisellä tapaamisella, aivan kuin Sokka aikoi syödä Momon ensitapaamisella.

Viitteet[]

  1. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (kirjoittajat) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (ohjaajat). (12. toukokuuta 2012). "And the Winner Is...". The Legend of Korra. Kirja 1: Ilma. Jakso 6. Nickelodeon.
  2. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (kirjoittajat) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (ohjaajat). (2. kesäkuuta 2012). "When Extremes Meet". The Legend of Korra. Kirja 1: Ilma. Jakso 8. Nickelodeon.
Advertisement