Avatar Wiki
Advertisement
Henkimaailma ikoni
"Aikojen alusta saakka, olen muovaillut kasvoja suurella harkinnalla -- koko sydämmelläni! Jokaiseen kasvoon, olen laittanut osan olemustani!"
— Kasvojen äiti sanoo Aangille ja Kataralle.[1]
Kasvojen äiti
Kasvojen äiti
Elämäkerta
Fyysinen esittely
Sukupuoli

Nainen

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Susi-henki

Asema

Henki

Yhteistyö

Henkimaailma

Ensiesiintyminen

The Search, osa 2

Viimeinen esiintyminen

The Search, osa 3

Kasvojen äiti (engl. Mother of Faces) on henki, joka asustaa Unohtavaisessa laaksossa. Hänellä on kyky lahjoittaa kasvot kaikille eläville elämänmuodoille. Hän omistaa monia olentoja laaksossa, esimerkiksi suden, jonka turkkiin on painautunut kasvot.[2] Hän on Naamarosvo Koh'n äiti.[1]

Sukulaiset[]

Kasvojen äiti

Koh

Esiintymiset[]

Sarjakuvatrilogiat[]

Trivia[]

  • Hänen kykynsä ovat vastakkaiset poikansa Koh'in kykyyn; Kasvojen äiti kykenee lahjoittamaan kasvot, kun taas Koh pystyy varastamaan kasvoja.
  • Kasvojen äiti on ainoa tunnettu henki, jolla on lapsi.

Viitteet[]

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante; Konietzko, Bryan; Yang, Gene (kirjoittaja), Gurihirun Sasaki (piirtäminen, värinlevitys), Gurihirun Kawano (värittäjä), Heisler, Michael; Comicraft (tekstittäjä). The Search, osa 3 (30. lokakuuta 2013), Dark Horse Comics.
  2. DiMartino, Michael Dante; Konietzko, Bryan; Yang, Gene (kirjoittaja), Gurihirun Sasaki (piirtäminen, värinlevitys), Gurihirun Kawano (värittäjä), Heisler, Michael; Comicraft (tekstittäjä). The Search, osa 2 (10. heinäkuuta 2013), Dark Horse Comics.
Advertisement